شیشه ها

شیشه بالکن ارزان

شیشه بالکن ارزان

شیشه بالکن ارزان

اگر به دنبال تراس شفاف هستید می توانید از بین مدل های ساخته شده از پلاستیک یا شیشه بالکن ارزان یکی را انتخاب کنید. در اینجا تفاوت های بین پلی کربنات ، شیشه و پاسیو اکریلیک تراس را توضیح می دهیم تا بتوانید به راحتی مواد مناسب خانه یا تراس خود را انتخاب کنید.

شیشه بالکن ارزان

شیشه بالکن ارزان از شما و تراس شما در برابر باد و هوا محافظت می کند ، در بهترین حالت از محافظت در برابر آفتاب و محافظت در برابر حرارت محافظت می کند و اقامت شما را در بیرون خوشایند می کند.طبق مقررات ساختمانی قابل اجرا ، تراس ، صرف نظر از ماده ای که از آن ساخته شده است ، به عنوان اجزای زیر مجموعه ساختمان طبقه بندی می شود.شیشه بالکن ارزان ، محافظت در برابر تأثیرات آب و هوایی و تابش خورشید را ارائه می دهد.در مقایسه ، شیشه بالکن ارزان شفاف نمره خوبی در برابر شیشه مات دارد زیرا اجازه ورود نور به تراس را می دهد و بنابراین شما مجبور نیستید که در اتاق هایی که پنجره های آنها رو به تراس است و توسط آن پوشانده شده است ، کاهش قابل توجهی از نور را بپذیرید .

انواع شیشه بالکن ارزان – تفاوت های مواد و زمان استفاده از آنها شیشه های تقویت شده با حرارت دارای فشار کمتری نسبت به درجه حرارت مقاوم در برابر شیشه هستند.شیشه معتدل یا به عبارتی سخت تر ، به عنوان محبوب ترین انتخاب برای شیشه بالکن ارزان در نظر گرفته شود. شیشه معتدل و شیشه تقویت شده با حرارت از نظر پردازش نسبتاً مشابه هستند.

تفاوتهای اصلی معمولاً عبارتند از: مقاومت در برابر ضربه شیشه معتدل دارای فرآیند خنک کننده تسریع شده ای است که فشرده سازی سطح بالاتری ایجاد می کند. این باعث می شود سطح اطراف چهار یا پنج برابر شیشه درمان نشده قوی تر باشد. روند تقویت حرارت کندتر است ، به این معنی که مقاومت فشرده سازی شیشه بالکن ارزان کمتر است و آن را دو برابر شیشه غیر تصفیه شده تقویت می کند. تولید به دلیل کندتر شدن فرآیند خنک سازی شیشه تقویت شده با حرارت ، به کنترل بیشتری نیاز دارد و بنابراین برای صحیح تر شدن پردازنده های شیشه سخت تر است از شیشه معتدل (سخت). تقسیم بندی به طور معمول هرچه فشرده سازی سطح بیشتر باشد ، شیشه قطعات بیشتری را به قطعات تقسیم می کند (اگر چند لایه باشد ، این می تواند الگوی تکه تکه شدن را به طور قابل توجهی تغییر دهد). بنابراین شیشه بالکن ارزان مقاوم به خواص به ذرات کوچکتر تقسیم می شود .