اپراتور درب اتوماتیک, بی اف تی BFT

درب شیشه ای اسلایدینگ منحنی

این سیستم‌ها از تیپ الکترو مکانیک ( تلفیق موتور و گیربکس) می‌باشد که قدرت جابجا کردن  هرلنگه درب به وزن ۱۲۰ کیلو گرم را دارا است و علیرغم قدرت بالا که از استهلاک سیستم در تردد ‌های بالا می‌کاهد، برخورداری از سرعت متغیر در طول حرکت (۲۰ سانتیمتر بر ثانیه ) موجب کنترل سرعت در انتهای مسیر شده و از ضربه و تنش نابجا بر روی درب و سیستم می‌کاهد.

جریان مصرفی دستگاه ۲/۱ آمپر این سیستم را در رده تجهیزات اتوماسیون کم مصرف قرار داده است .

از ویژگی‌های دیگر سیستم، حسگر برخورد الکترونیکی، تایمر بسته شدن اتوماتیک، برخورداری از کلید تنظیم وضعیت ، چشم های جانبی جهت افزایش ضریب ایمنی ، پشتیبانی یسیستم از برق اضطراری ، ریل قابل تعویض ، چرخهای بی صدا با مقاومت بالا  و … خواهد بود .

این سیستم قابلیت اتصال به کلیه تجهیزات اتوماسیون استاندارد را دارا می‌باشد و در برنامه سیستم امکان اتصال به شبکه ‌هایPLC ،  BMSگنجانده شده است و یکی دیگر از قابلیت ‌های منحصر به فرد سیستم امکان فعال سازی سیستم‌های کنترل تصویر و تصویر برداری در منطقه است، که بطور مثال با باز شدن درب ضبط تصویر شروع خواهد شد.

مشخصات عمومی سیستم :

  • مجهزبه سیستم لاجیک کنترل میکروپروسسوری که قادربه تنظیم اتوماتیک سرعت حرکت در براساس وزن و ابعاد آن می باشند .

  • سیستم های مذکوردارای حساسیت بالایی نسبت به اشیاء و موانعی که به طوراحتمالی برسرراه حرکت در قرار می گیرند ، می باشند .

  • موتورسیستم ازنوع DC 24V طبق استاندارد اروپا طراحی گردیده که دارای حداکثرایمنی برای نصب کننده و کاربر می باشد و تردد نا محدود را امکان پذیر میسازد .

  •  مجهزبه کلید ۶ وضعیتی لاجیک کنترل مخصوص کامه جهت انتخاب حالتهای مختلف عبور و عملکرد سیستم جهت انتخاب حالتهای مختلف / عملکرد دربه هنگام ورود و خروج / عملکرد در فقط درحالت ورود / عملکرد در فقط در حالت خروج /  امکان بازکردن محدود در / ایجادعدم رفت وآمد ( بسته ) / جهت قفل کردن . ( تمام حالت های     فوق در حالت های برق اضطراری و استفاده از باتری Back up  امکان پذیراست .

این قابلیت منحصر به فرد این امکان را میدهد که در ساعات پایانی کار وضعیت یک جهته درب اجازه ورود به هیچ فردی را ندهد ولی برای خروج افراد حاظر در مجموعه تردد متعارف و معمولی را داشته باشد .

قابلیت دیگر که حالت دائماً باز است برای حمل و نقل بار و جابجایی تجهیزات ازمحیط خارج به داخل وبلعکس میباشد که علاوه بر شرایط تردد سهل از اسیب پذیری فریمها  و استهلاک کاسته میشود و …

  •  مجهز به چشم الکترونیکی ایمنی جهت تشخیص مانع دربین  در .

  •  مجهز به چشم های الکترونیکی مخصوص ورود وخروج با قابلیت تشخیص جهت حرکت اشخاص درجهت ویا مجاورت  درب قابل تنظیم درمحیط های مختلف و مقاوم در برابرنورخورشید که صددرصد بدون خطا می باشند.

کارکردهای قابل تنظیم :

  • تنظیم سرعت بازوبسته شدن درب وهمچنین قابلیت تنظیم بازشدن اتوماتیک مجدد و سرعت قابل تنظیم بین ۵/۰ ثانیه تا ۱۳  ثانیه .

  • امکان انتخاب عملکردهای گوناگون و مجزاتوسط سیستم ازطریق باتری Back up و قفل الکتریکی وتغییرات آن در  برنامه سیستم .

  • تنظیم کاهش سرعت درابتداوانتهای مسیرحرکت درب.

  • سیستم تابستانی ، زمستانی و Partial opening

  • تنظیم زمان باز ماندنOpening time

  لوازم جانبی:

  1. قفل الکتریکی مجهزبه رهاکننده دستی

  2. سیستم تغذیه اضطراری مجهزبه باتری جهت مواردضروری و قطع برق .

  3. صفحه کلید رمز ویاکنترل کارتی جهت امکان کنترل رفت و آمد و همچنین قابلیت ارتباط با Access Control      ونیز کامپیوترهای شخصی .

  4. امکان نصب سیستم کنترل از راه دور .

  5. پلات فرم حساس به عبوردرابعاد مختلف