دی کی ام DKM

درب اتوماتیک تلسکوپی

درب اتوماتیک تلسکوپی

درب اتوماتیک تلسکوپی(Automatic telescopic door):درب‌های اتوماتیکی که برای مکان‌های مختلف مورداستفاده قرار می‌گیرند شامل انواع مختلفی می‌باشند، یکی از مدل‌های این درب‌ها درب اتوماتیک تلسکوپی است که درواقع جزء درب‌های کشویی یا اسلایدینگ محسوب می‌شود با این تفاوت که سیستم باز و بسته شدن این درب به‌صورت تلسکوپی می‌باشد. این درب مناسب مکان‌هایی است که عرض دهانه ورودی کم می‌باشد اما به علت تردد بالا نیاز به بازشوی زیاد می‌باشد، درب‌های تلسکوپی از امنیت بالایی برخوردارند و ظاهر آن‌ها زیباتر از سایر درب‌های کشویی می‌باشد و دارای انواع و مدل‌های مختلفی است در این مطلب قصد داریم شمارا با انواع درب اتوماتیک تلسکوپی و نمایندگی‌های فروش و نصب آن‌ها در شهرهای مختلف آشنا نماییم.

انواع درب اتوماتیک تلسکوپی

درب‌های اتوماتیک تلسکوپی در مدل‌های مختلفی ساخته می‌شوند، درواقع تمایز این مدل‌ها در تعداد لت‌های آن‌ها می‌باشد، برخی از انواع مدل‌های درب تلسکوپی عبارت‌اند از:

  • درب ۴ لنگه: این نوع درب درواقع شامل ۶ لنگه درب می‌شود که دو لنگه آن ثابت می‌باشد و لنگه‌های ثابت در کنار دیوار قرار می‌گیرند و ۴ لنگه آن‌که در وسط قرار دارد متحرک است و باز و بسته می‌شوند در هنگام باز شدن درب لنگه‌ها وسطی ابتدا روی لنگه دومی قرار می‌گیرند و پس از باز شدن درب به‌طور کامل هر ۴ لنگه بر روی لنگه‌های ثابت قرار می‌گیرند.
  • درب ۲ لنگه: این درب‌ها نیز از ۳ لنگه تشکیل‌شده‌اند که یکی از آن‌ها ثابت و دوتای دیگر متحرک می‌باشد و به سمت راست یا چپ باز می‌شوند این مدل مناسب ورودی‌های کم‌عرض می‌باشد.
  • درب ۴ لنگه متحرک: این مدل نیز از ۴ لنگه ساخته‌شده است که هر ۴ عدد لت آن متحرک می‌باشد و درنتیجه هر ۴ لنگه باز و بسته می‌شوند و هنگام باز شدن کامل درب لنگه‌ها بر روی دیوار کناری قرار می‌گیرند.
  • درب ۲ لنگه متحرک: این درب نیز از ۲ لت متحرک تشکیل‌شده است و هردو لنگه درب به سمت چپ یا راست باز می‌شوند و هنگام باز شدن کامل بر روی دیوار کناری قرار می‌گیرند. درب‌هایی که تمامی لت‌های آن‌ها متحرک است مناسب مکان‌های کم‌عرضی می‌باشند که امکان نصب لنگه‌های ثابت در آن‌ها وجود ندارد.

نصب درب اتوماتیک تلسکوپی

نصب درب اتوماتیک تلسکوپی کاری تخصصی است و اگر به‌درستی نصب نشود ممکن است کارکرد درب با اختلال مواجه شود و میزان امنیت درب کاهش یابد؛ بنابراین نباید خود فرد درب‌های تلسکوپی را نصب کند و حتماً باید کار نصب درب‌های تلسکوپی را به نمایندگی‌های معتبر و نیروی خبره بسپارید. نصب درب‌های تلسکوپی با توجه به مدل آن‌ها تا حدودی متفاوت است اما به‌طورکلی نصب این درب‌ها مانند سایر درب‌های کشویی است و در تمامی مدل‌های آن باید مراحل زیر طی شود:

  • نصب برد الکترونیکی و تجهیزات مکانیکی
  • سیم‌کشی درب و برد
  • ریگلاژ میکرو سوییچ‌هایی که در مسیر درب قرار دارند
  • کد دهی ریموت و تست کردن باز و بسته شدن درب
  • تنظیم میکروپروسسور و راه‌اندازی درب

    خرید درب اتوماتیک تلسکوپی

    خرید درب‌های تلسکوپی بسیار به‌صرفه خواهد بود چراکه این درب‌ها دارای مزایای زیادی هستند و از اتلاف انرژی جلوگیری می‌نمایند و اجازه نمی‌دهند سرمایش و گرمایش محیط تلف شود همچنین این درب‌ها از امنیت بالایی برخوردارند و ظاهر آن‌ها بسیار شیک است و درنتیجه نمایی زیبا به ساختمان می‌بخشند. برای خرید درب‌های تلسکوپی می‌توانید به‌صورت حضوری به فروشگاه‌های مختلف مراجعه نمایید و یا خرید خود را از سایت‌های اینترنتی انجام دهید اما اگر قصد خرید درب اتوماتیک تلسکوپی را دارید ما به شما پیشنهاد می‌کنیم که خرید خود را از شرکت دیده‌بان گستر قائم انجام دهید

    برای این کار می‌توانید به آدرس اینترنتی این شرکت مراجعه کرده و در ارتباط باقیمت محصول و میزان گارانتی و مشخصات آن با واحد فروش و یا واحد فنی شرکت مشورت نمایید. این شرکت عرضه‌کننده تمامی مدل‌های درب اتوماتیک ازجمله درب‌های تلسکوپی می‌باشد و ساخت درب‌های خود از مواد باکیفیت و طراحی زیبا استفاده می‌نمایند و تمامی درب‌ها دارای گارانتی می‌باشند؛ همچنین در صورت خرید از این شرکت می‌توانید از نمایندگی‌های نصب آن نیز استفاده کنید و خریدی مطمئن و آسان را تجربه نمایید.

    قیمت درب اتوماتیک تلسکوپی

    درب‌های تلسکوپی جزء درب‌های اتوماتیک گران‌قیمت می‌باشند چراکه زیبایی و مزایای این درب بسیار زیاد است اما همان‌طور که گفته شد درب‌های اتوماتیک تلسکوپی دارای مدل‌های متفاوتی می‌باشند و به همین دلیل از قیمت ثابتی برخوردار نیستند و میزان قیمت آن‌ها به عوامل مختلفی بستگی دارد. برخی از این عوامل عبارت‌اند از:

    • اندازه درب: درب‌هایی که دارای طول و عرض بزرگ‌تری هستند از قیمت بیشتری نسبت به درب‌های کوچک‌تر برخوردارند
    • مدل درب: یکی دیگر از عوامل تأثیرگذار در میزان قیمت درب تلسکوپی مدل آن می‌باشد، درب‌هایی که دارای تعداد لت‌های بیشتری هستند از قیمت بیشتری برخوردارند
    • قابلیت‌ها و اجزاء درب: برخی از درب‌ها دارای قابلیت‌هایی همچون سیستم خلاص کن دستی، سیستم ضد سرقت، سیستم ضد حریق، چشمی، ریموت و … هستند، هراندازه میزان اجزاء و قابلیت‌های درب بیشتر باشد قیمت آن نیز افزایش می‌یابد
    • میزان گارانتی و خدمات پس از فروش: گارانتی و خدمات پس از فروش تمامی درب‌های تلسکوپی به یک اندازه نیست درب‌هایی که دارای گارانتی بیشتر و خدمات پس از فروش هستند قیمت آن‌ها بیشتر می‌باشد

    به‌طورکلی در بازار درب‌های اتوماتیک ازجمله درب‌های تلسکوپی نوسانات زیادی وجود دارد و قیمت درب‌ها روزانه در حال تغییر است به همین دلیل اگر قصد خرید درب اتوماتیک تلسکوپی را دارید ما به شما پیشنهاد می‌کنیم با واحد فروش شرکت دیده‌بان گستر قائم تماس حاصل نمایید و از میزان قیمت و مشخصات درب‌ها اطلاع یابید.

  • نمایندگی‌های فروش درب اتوماتیک تلسکوپی در شهرهای مختلفبرای خرید و نصب درب اتوماتیک تلسکوپی بهتر است به نمایندگی‌های فروش و نصب آن‌ها مراجعه نمایید تا محصولی با گارانتی به شما عرضه گردد و از خدمات پس از فروش آن‌ها استفاده نمایید، برخی از نمایندگی‌های فروش و نصب درب اتوماتیک تلسکوپی در شهرهای بزرگ عبارت‌اند از:
    • نمایندگی ایران اتوماتیک در تهران: آدرس: تهران، اتوبان آزادگان، جنب پل صنیع خانی، مجتمع آهن مکان، فاز سوم مرکزی، پلاک ۶۸۱٫ تلفن ویژه: ۵۵۴۱۸۲۱ ۰۲۱ تلفن فروش: ۰۹۱۲۱۳۸۳۲۵
    • مقاله درب اتوماتیک تلسکوپی
    • درب اتوماتیک تلسکوپی

نوشته های مشابه