درب اتوماتیک شیشه ای

انواع شیشه درب اتوماتیک

انواع شیشه درب اتوماتیک

انواع شیشه درب اتوماتیک

درب اتوماتیک شیشه‌ ای اتوماتیک یکی از انتخاب هایی است که نمای ساختمان را تا حد بسیار زیادی تحت تاثیر قرار داده و در هر مکانی قابل استفاده است، مهم نیست چقدر فضا برای نصب در اختیار دارید، زیرا انواع مختلف درب اتوماتیک شیشه‌ ای اتوماتیک به شما کمک می کنند تا بیشترین استفاده را از کمترین مکان داشته باشید این نوع درب های اتوماتیک می توانند انتخاب مناسبی برای مکان های عمومی از جمله ادارات، بانک‌ها، ویلاها، شرکت ها، بیمارستان ها، مراکز توانبخشی، فروشگاه ها، مغازه‌ها، مراکز کنفرانس و ساختمان های نمایشگاهی باشند و در کل در مکان هایی که پرتردد هستند کمک شایانی به ترافیک انسانی می کنند و همچنین باعث بهینه سازی مصرف انرژی می شود.

انواع درب اتوماتیک شیشه ای بستگی به رفت و آمدهای شبانه روزی دارد و اندازه و ابعاد در انواع درب اتوماتیک مد نظر است. درب اتوماتیک شیشه در انواع ۱٫ تلسکوپی ۲٫ اسلایدی یا کشویی ۳٫ گرد و نیم گرد قرار دارد. برای خرید انواع درب اتوماتیک شیشه، اول خواسته های خود را جستجو کرده و فاکتورهای وابسته به آن را در سایت رامادُر بررسی کنید.

  • در نصب درب اتوماتیک محیط هایی است با عرض، که بهتر است از درب اتوماتیک تلسکوپی استفاده کنیم.
  • درب های اتوماتیک شیشه ای اسلایدی یا کشویی برای محیط های پررفت و آمد توصیه می شوند.
  • درب تاشو اتوماتیک شیشه ای هم برای مغازه و بناهایی که در گوشه قرار گرفته کاربردی عالی دارند.
  • درب های نیم گرد اتوماتیک شیشه ای برای بیمارستان ها، بانک ها، آزمایشگاه ها و … درخور خواهند بود

قیمت درب شیشه ای

یکی از مسائل بسیار مهمی که خریداران حساسیت بسیار بالایی هنگام خرید درب اتوماتیک شیشه‌ ای دارند قیمت آن است و اصولا دنبال مقرون به صرفه بودن آن هستند، اما همواره توجه داشته باشید که قیمت پایین می تواند موجب کاهش کیفیت درب اتوماتیک شیشه‌ ای شود و همچنین قیمت بسیار بالا دلیلی بر کیفیت آن نیست

نوشته های مشابه