درب شیشه ای

کاربرد شیشه برقی

کاربرد و مزایای شیشه برقی

کاربرد شیشه برقی

درب های شیشه ای برقی چه کاربردی دارند

امروزه همزمان با پیشرفت تکنولوژی استفاده از درب های شیشه ای برقی اتوماتیک درمنازل و اماکن عمومی افزایش یافته است. این درب ها دارای انواع مختلفی هستند که هر کدام در اماکن مختلفی مورد استفاده قرار می گیرند. یکی از پر مصرف ترین درب های شیشه ای درب شیشه ای اتوماتیک هستند که در ساختمان های پر رفت و آمد مورد استفاده قرار می گیرند اگر می خواهید با درب های شیشه ای بیشتر آشنا شوید تا پایان با ما همراه باشید.

درب شیشه ای اتوماتیک چیست

این درب ها برقی همانطور که از نامشان پیداست درب هایی برقی از جنس شیشه هستند که معمولا به صورت اتوماتیک می باشند. یعنی یک حسگر و چشمی در بالای درب وجود دارد که موجب باز و بسته شدن درب می شوند. معمولا یک سنسورحرکتی یا حساس به وزن در این درب ها برقی تعبیه می شود که باز و بسته شدن درب را کنترل می کنند و میزان حساسیت این سنسورها قابل تنظیم و برنامه ریزی است. این درب ها ضمن اینکه سبب جداسازی محیط ها از یکدیگر می شوند موجب زیبایی آن مکان نیز خواهند شد. از این رو امروزه طرفداران بسیاری پیدا کرده اند.

کاربرد درب شیشه ای برقی اتوماتیک

درب های شیشه ای اتوماتیک با توجه به ویژگی های منحصر به فردی که دارند در اماکن مختلفی مورد استفاده قرار می گیرند که از جمله آن ها می توان به هتل ها، بیمارستان ها، بانک ها، فرودگاه ها و برخی از مراکز تجاری و مجتمع های تفریحی فرهنگی و … اشاره نمود.

انواع درب برقی  شیشه ای اتوماتیک

درب شیشه ای برقی  اتوماتیک با توجه به انداره و ابعاد و همچنین میزان ترددی که در طول شبانه روز از آن ها صورت می گیرد دارای انواع مختلفی هستند. از جمله این درب های برقی می توان به درب تلسکوپی، کشویی یا اسلایدی، گرد و نیم گرد اشاره نمود

نوشته های مشابه