درب کشویی

ویژگی درب اتوماتیک کشویی

ویژگی درب اتوماتیک کشویی

ویژگی درب اتوماتیک کشویی

درب اتوماتیک کشویی یکی از انواع مدل های درب اتوماتیک می باشد که برای نصب آن به فضای زیادی نیاز نیست و برای استفاده در ساختمان های مختلف بسیار مناسب می باشد درب اتوماتیک امروزه در بسیاری از اماکن عمومی، ادارات و ساختمان های پر رفت و آمد کاربرد فراوانی دارد. این درب ها مدل های گوناگونی از قبیل درب اتوماتیک کشویی، چرخشی، نوسانی، تاشو و می باشند علاوه بر این به کار بردن درب اتوماتیک باعث می شود در انرژی هم صرفه جویی شود. درب اتوماتیک کشویی یکی از انواع درب های اتوماتیک می باشد.

این درب های اتوماتیک همان طور که از نام شان مشخص است به صورت کشویی باز و بسته می شوند. استفاده از درب اتوماتیک کشویی رواج زیادی دارد و به همین دلیل جز درب های اتوماتیک پر طرفدار به حساب می آیند. در یک تقسیم بندی کلی این درب های اتوماتیک را به دو دسته درب های اتوماتیک کشویی دو لنگه و درب های اتوماتیک کشویی چهار لنگه تقسیم می کنند کاربرد های درب های اتوماتیک دو لنگه و چهار لنگه با هم متفاوت است به این صورت که از درب های دو لنگه برای محیط های کوچک استفاده می شود که رفت آمد زیادی هم در طول روز ندارند. اما اگر رفت آمد و کاربرد زیاد باشد باید به سراغ درب های کشویی چهار لنگه برویم. مثلا درب اتوماتیکی که برای فروشگاه ها و یا بانک و ادارات استفاده می شود چون این اماکن شلوغ هستند، باید چهار لنگه باشد.

درب اتوماتیک کشویی یکی از پرکاربرد ترین مدل های درب اتوماتیک موجود در بازار است. این درب ها که به شکل کشویی و با رفتن به چپ و راست باز و بسته می شوند دارای مدل های مختلفی با اندازه های متفاوت هستند و تقریبا در تمامی مکان ها می توانند مورد استفاده قرار گیرند. درب اتوماتیک کشویی کاربردها و مزایای فراوانی دارد

قبل از مشخص کردن درب اتوماتیک کشویی برای هتل ، رستوران یا کاربردها ، باید درک درستی از انواع درب اتوماتیک کشویی موجود و قوانین و استانداردهایی که در مورد نیاز شما اعمال می شود داشته باشید. هنگامی که درب اتوماتیک کشویی به درستی انتخاب ، نصب و نگهداری شود ، ایمنی و راحتی را به همراه خواهند داشت.درب اتوماتیک کشویی در حل کردن رفت و آمدهای دو طرفه مؤثر واقع می شود. این درب ها به ویژگی هایی مجهز شده اند که اجازه می دهد در مواقع اضطراری به بیرون رانده شوند. این ویژگی که به عنوان “شکست” یا “Breakaway” شناخته می شود ، واجد شرایط بودن آنها برای استفاده در مکان هایی است که به اجرای عملکرد اضطراری نیاز دارند. درب اتوماتیک کشویی در پیکربندی های مختلف از جمله مدل های سنتی دو طرفه ، تک اسلاید و تلسکوپ ارائه می شوند. این درب ها به یک اتاق کشویی کافی احتیاج دارند که در آن می تواند درب حرکت کند.

نوشته های مشابه