نصب درب اتوماتیک

نصب درب اتوماتیک پارکینگ

نصب درب اتوماتیک پارکینگ

نصب درب اتوماتیک پارکینگ

نصب درب اتوماتیک پارکینگ ، همچنین به عنوان درب های خودکار شناخته می شوند ، یک روش خارق العاده برای افزودن کلاس به هر خانه یا محل کار است.

هزینه نصب درب اتوماتیک پارکینگ چقدر است؟

خوشبختانه نصب درب اتوماتیک پارکینگ هزینه گذافی ندارد. اگر به فکر نصب درب پارکینگ هستید ، بهتر است در مورد قیمت آن ایده بگیرید. علاوه بر هزینه نصب درب پارکینگ باید چندین هزینه اضافی را در این پروژه نصب درب پارکینگ در نظر بگیرید.

برای محاسبه هزینه نصب درب اتوماتیک پارکینگ ، باید با اندازه گیری فضای مورد نظر برای پوشش درب شروع کنید. پس از آن از مواد و طرح خود برلی نصب درب پارکینگ را انتخاب کنید. و سرانجام ، هزینه نصب درب اتوماتیک پارکینگ باید اضافه شود.

آماده سازی نصب درب اتوماتیک پارکینگ

ستون های مخصوص درب های پارکینگ باید از جنس استیل یا چوب جنگلی فصلی باشند که تاب نخورند زیرا ممکن است باعث شود درب پارکینگ به مرور زمان درست کار نکند.برای نصب موتور درب پارکینگ نیاز به یک پد بتونی مناسب دارد.

کابل کشی در نصب درب اتوماتیک پارکینگ

اگر موتور باید از شبکه ۲۴۰ ولت تغذیه کند ، برای مراقبت از این امر به برق نیاز دارید. می توان موتور را در جایی که کابل برق از طریق پدی که موتور بر روی آن قرار دارد تغذیه کرد . در صورت استفاده از ولتاژ پایین یا انرژی خورشیدی ، می توان یک کابل ولتاژ پایین را از طریق پد موتور و یک ترانسفورماتور یا صفحه خورشیدی تغذیه کرد

انتخاب موتور صحیح در نصب درب اتوماتیک پارکینگ

برای همه درب های پارکینگ چیزی به عنوان یک موتور وجود ندارد ، موتورهای مختلف برای کاربردهای مختلف مناسب وجود دارد.

نوشته های مشابه