درب شیشه ای ریلی

درب اتوماتیک ریلی

درب اتوماتیک ریلی

درب اتوماتیک ریلی

با درب اتوماتیک ریلی همه چیز راحت تر است. بدون زحمت ، فقط کلیک شما برای باز و بسته کردن درب اتوماتیک ریلی بدون خارج شدن از ماشین کافی است . درب اتوماتیک ریلی برای محافظت از کودکان ، حیوانات خانگی یا وسیله نقلیه شما هنگام شناسایی مانعی به طور خودکار متوقف می شود.

مزایای درب اتوماتیک ریلی

اگر یک فضای محدودی دارید باید درب های اتوماتیک ریلی را در نظر بگیرید. درب های اتوماتیک ریلی ایمن تر از درب های معمول هستند زیرا در یک مسیر قرار گرفته اند. هل دادن درب های معمولی به داخل به نیروی زیادی احتیاج دارد.

سرعت درب های اتوماتیک ریلی

درب های اتوماتیک ریلی تا ۶۰٪ سریعتر از معادل های معمولی مبتنی بر لولا کار می کنند. فرآیند طراحی و نصب درب اتوماتیک ریلی پیچیده تر از درب های متداول است این بدان معناست که استفاده از شرکتی با تجربه و تخصص بسیار مهم است. ما از بهترین تجهیزات اتوماسیون درب های ریلی استفاده می کنیم و کارآمدترین و مطمئن ترین کار ممکن را به شما تضمین می کند.

ما موتور مناسب را برای نوع و اندازه درب اتوماتیک ریلی شما تهیه می کنیم و برنامه ریزی می کنیم و مسیر را مطابق با مشخصات دقیق خودمان متناسب می کنیم. وقتی آماده شد ، درب اتوماتیک ریلی به داخل قاب سوار می شود ، برق ها نصب و کالیبره می شوند و درب اتوماتیک ریلی آزمایش می شود و از نظر ایمنی و امنیت در استفاده روزمره عبور می کند

نوشته های مشابه