موتور در

موتور درب اتوماتیک

موتور درب اتوماتیک

موتور درب اتوماتیک

موتور درب اتوماتیک چگونه کار میکند ؟

یک موتور درب اتوماتیک برای انتقال و بسته شدن درب طراحی شده است. در هنگام نصب موتور درب اتوماتیک اقدامات مهندسی انجام شده و توسط مهندسان دنبال می شود. اتوماسیون درب ها در اکثر مراکز تجاری مانند بیمارستان ، مراکز خرید ، ادارات و حتی در خانه ها مورد نیاز است. اگر موتور درب اتوماتیک مناسبی نصب نشود و هنگامی که مردم نزدیک درب هستند با دقت باز و بسته نمیشود ، در این صورت مشکل و هرج و مرجی ایجاد می شود. مردم به دام می افتند و آنها نمی توانند وارد اتاق شوند یا از اتاق خارج شوند. با پیشرفت تکنولوژی ساخت موتورهایی درب اتوماتیک بهبود یافته در درب های اتوماتیک از سنسورهایی استفاده می کنند که در بالای در یا زمین قرار گرفته اند تا وقتی کسی نزدیک در است به موتور درب اتوماتیک از اطلاع داده تا به طور خودکار در باز یا بسته شود.

موتور درب اتوماتیک توسط دستگاه سیم پیچ اتوماتیک کویل می شود. از روش تست ، انواع کنترل کننده ها و قطعات الکترونیکی بیش از ۳۶ ساعت در قدرت باقی می مانند تا بررسی کنند آیا همه دستگاه های موتور درب الکترونیکی به خوبی کار می کنند یا خیر ، هر موتور درب اتوماتیک قبل از فروش باید تست هایی را پشت سر بگذارد ، بنابراین ما موتورهای درب اتوماتیک با کیفیت خوب و قیمت رقابتی را ارائه میدهیم.

مزایای رقابتی ما

۱٫ ما عرضه کننده مستقیم موتور درب اتوماتیک هستیم و تیم حرفه ای طراحی داریم که قادر به برآورده ساختن بیشترین نیازها است.
۲٫ موتورهای درب اتوماتیک ما دارای تست کیفیت کلاس جهانی هستند. ما گواهینامه های CE ، UL ، ROHS ، TUV ، CCC ، ISO9001 داریم.
۳٫ ما ۲۴ ماه گارانتی برای همه موتورهای درب اتوماتیک خود ارائه می دهیم.

نوشته های مشابه