درب اتوماتیک شیشه ای

قیمت درب اتوماتیک شیشه ای

قیمت درب اتوماتیک شیشه ای

قیمت درب اتوماتیک شیشه ای

فاکتور های متفاوتی برای محاسبه قیمت درب اتوماتیک شیشه ای وجود دارد که ما امروز به برخی از انها خواهیم پرداخت.

در محاسبه قیمت درب اتوماتیک شیشه ای باید به موارد زیر توجه کرد.

۱-محاسبه قیمت اپراتور در اتومناتیک

۲-محاسبه قیمت شیشه درب اتوماتیک

۳-محاسبه قیمت فریم درب

۴-محاسبه هزینه حمل

۵-محاسبه هزینه نصب درب

۶-محاسبه قیمت قفل و باطری

تعیین قیمت درب اتوماتیک شیشه ای

هزینه تمام شده درب اتوماتیک شیشه ای یکی از مهمترین سوالاتی است که ذهن مشتریان را درگیر میکند که با دانستن مهمترین عوامل موثر در تعیین قیمت درب اتوماتیک شیشه ای میتوان قیمت این مدل درب اتوماتیک را محاسبه کرد.

عوامل موثر در قیمت درب اتوماتیک شیشه ای را میتوان به صورت زیر خلاصه کرد :

قیمت اپراتور درب اتوماتیک شیشه ای

همان طور که در بالا اشاره شد این بخش مهمترین و گرانترین بخش درب اتوماتیک شیشه ای است که متناسب با میزان تردد و بودجه اختصاص یافته توسط مشتری در برندها و کیفیت های مختلف قابل ارائه می باشد که از مهمترین عوامل تعیین قیمت اپراتور میتوان به نوع موتور و مرکز فرمان انتخاب شده ، نوع چشمی ، کیفیت ریل و غلطکها اشاره کرد.

قیمت شیشه ای فریم درب اتوماتیک

یکی دیگر از عوامل مهم در تعیین قیمت درب اتوماتیک شیشه ای نوع رنگ و سایز فریم انتخابی میباشد که با توجه به سلیقه مشتری و بودجه در نظر گرفته شده میتوان انتخابهای مختلفی داشت .

قیمت شیشه سکوریت درب اتوماتیک شیشه ای

شیشه در نظر گرفته شده برای درب اتوماتیک شیشه ای معمولا شیشه سکوریت ۱۰ میل است که با توجه به درخواست مشتری در رنگهای مختلف قابل ارائه می باشد ضمنا در صورت تمایل میتوان نوشته یا لوگوی درخواستی روی شیشه ها سند بلاست شود که بدیهی است هزینه آن به صورت جداگانه محاسبه می شود .

هزینه نصب درب اتوماتیک شیشه ای

یکی دیگر از عوامل عنوان شده در فاکتور که در تعیین قیمت تمام شده درب اتوماتیک شیشه ای محاسبه می شود هزینه اجرا و راه اندازی درب اتوماتیک است که متناسب با نوع درب و محل نصب متفاوت می باشد .

در نهایت لازم به ذکر است که در صورت درخواست موارد اضافی مانند ریموت اضافی ، شاسی استارت ، سیستم کارتخوان و … بدیهی است قیمت آن در درب اتوماتیک شیشه ای به صورت جداگانه محاسبه می شود.

نوشته های مشابه