درب شیشه ای

قیمت درب شیشه ای لولایی

قیمت درب شیشه ای لولایی

قیمت درب شیشه ای لولایی

قیمت درب شیشه ای لولایی چقدر است؟

درها در هر خانه ای نقش مهمی دارند. به عنوان مثال ، آنها هم امنیت و هم حریم خصوصی را ارائه می دهند. علاوه بر این ، درب ها سبک اضافه می کنند و می توانند در هر فضای داخلی بیانیه ای ارائه دهند. علاوه بر این ، درها راهی عالی برای تبدیل فضای داخلی به فضای بیرونی است. اگر به دنبال درهای جدید برای خانه جدید یا پروژه بازسازی خود هستید ، اما از قیمت درب شیشه ای لولایی مطمئن نیستید ، با ما تماس بگیرید

علاوه بر قیمت درب شیشه ای لولایی ، تعیین نوع درب هایی که می خواهید نصب کنید نیز مهم است. به طور معمول ، انواع مختلف درب ها دارای برچسب های مختلف هستند. همچنین ، شما باید یک نصب کننده قابل اعتماد تهیه کنید. نصب درب نیز به قیمت درب شیشه ای لولایی می افزاید. بنابراین ، برای ایجاد بودجه دقیق تر ، مهم است که از قبل هزینه های مختلف را درک کنید. در اینجا فاکتورهایی وجود دارد که قیمت درب شیشه ای لولایی و نصب درب را تشکیل می دهد.

هزینه درب شیشه ای لولایی بر اساس نوع

به طور معمول ، کل هزینه درب جدید به برچسب قیمت درب خاص و هزینه کار بستگی دارد. اگر درب های سفارشی می خواهید ، پس آماده پرداخت بیشتر باشید. درهایی که دارای ابعاد استاندارد هستند ارزانترین گزینه هستند. در اینجا برخی تخمین ها برای درب های خاص بر اساس نوع آنها آورده شده است . هنگام تخمین قیمت درب شیشه ای لولایی ، به یاد داشته باشید که هزینه های کارگر را نیز باید درج کنید.

درب شیشه ای لولایی

درهای لولایی با دو لولا برای درب استاندارد یا سه لولا برای درهای بلندتر و سنگین تر ، روی قاب درب محکم می شوند. لولاها امکان چرخش درب باز یا بسته شدن را فراهم می کنند. درب های لولایی برای استفاده به عنوان درب های خارجی یا داخلی ایده آل هستند. آنها در مواد ، رنگ ، پایان و طرح های مختلف موجود هستند. بنابراین ، هزینه درب شیشه ای لولایی بسیار مناسب است به گونه ای که به راحتی می توانید گزینه ای متناسب با بودجه خود پیدا کنید.

نوشته های مشابه