درب برقی

نصب درب برقی

نصب درب برقی

نصب درب برقی

نحوه نصب درب برقی

اپراتورهای درب برقی راحتی کاربر را فراهم می کنند و دارای تنظیمات خروجی یک ، جفت یا دو خروجی هستند . ما یکی از باتجربه ترین شرکت های تولید و نصب درب های برقی هستیم. کار ما نصب درب های برقی در فرودگاه ها،بیمارستان ها، مراکز خرید بزرگ و… است. تکنسین های حرفه ای ما می توانند یک راه حل برای تمام مشکلات مربوط به نصب درب های برقی و نحوه کار آنها به شما ارائه دهند.

دامنه خدمات

خدمات ما شامل نصب درب های برقی ، تعمیر اضطراری ، تعمیر و به روزرسانی انواع درب های برقی است. پشتیبانی ۲۴ ساعته پس از نصب درب های برقی. ما یکی از بزرگترین مجموعه قطعات درب های برقی دارا هستیم ،این بدان معنی است که می توانیم سریعاً نیازبه قطعات برای تعمیر یا نصب درب های برقی شما را فراهم و سرویس کنیم.

مواردی را که باید قبل از نصب درب برقی در نظر گرفت :

چه کسانی بیشتر از درب استفاده خواهد کرد . برای نصب درب برقی در محیط هایی که تعداد زیادی از کودکان ، افراد مسن یا افراد با نیازهای ویژه، نیازهای ایمنی شخصی را افزایش می دهند.

تقویت دیوار

عملکرد اپراتور درب و نیازهای آینده خدمات تا حد زیادی به نصب درب برقی و بستن اولیه آن بستگی دارد. بنابراین اطمینان حاصل کنید که سطح چفت و بست برای مکانیسم و ​​سیستم بازو طبق دستورالعمل سازنده و سپس در سمت راست دیوار تقویت شده باشد.

مدیریت کابل و سیم کشی

برای نصب یک اپراتور درب برقی ایمن و کم مصرف مدرن به تعدادی اتصال کابل نیاز دارد. کابل های پنهان به لوله های از پیش مسیری در دیوار ، برگ و قسمت درب و همچنین حلقه های درب مخفی نیاز دارند. لوله ها باید مطابق با دستورالعمل های سازنده طراحی شوند و همچنین باید شامل سنسورهای ضربه ای ، به عنوان مثال ، سوئیچ های آرنج ، در لوله باشند. تعداد حلقه های درب مخفی با انتخاب سیستم قفل الکترومکانیکی و استفاده از سنسورهای حضور تحت تأثیر قرار می گیرد.

فضای کافی

در مورد فضای اطراف درب برای نصب درب برقی فاکتورهای مختلفی وجود دارد که باید مورد توجه قرار گیرد.