انواع در کشویی

در کشویی توکار

در کشویی توکار

در کشویی توکار

درب کشویی روکار به موازات طول دیوار باز می‌شود. اما برای حرکت درب کشویی مخفی شونده، یک شکاف اندازه درب داخل دیوار ایجاد می‌شود. این شکاف محل مخفی شدن درب می‌باشد. درب کشویی توکار از قاب کاذب برای باز شدن کمک می‌گیرد. این قاب کاذب باعث می‌شود که درب توکار در داخل دیوار باز شود. در صورتی که درب کشویی روکار، بیرون از دیوار باز می‌شود. قاب کاذب درب توکار در واقع یک نوع جعبه فلزی می‌باشد. به طور کلی نصب درب‌های توکار کمی سخت‌تر از درب‌های روکار می‌باشد. بنابراین برای نصب درب توکار حتما از یک متخصص کمک بگیرید.

مزیت خوبی که نوع توکار نسبت به نوع روکار دارد، آن است که حتی فضای دیوار در نوع توکار قابل استفاده باقی می‌ماند. داشتن فضای بیشتر برای گذاشتن گلدان، مبلمان و وسایلی از این قبیل از جمله مزایای استفاده از درب‌های کشویی پنهان شونده می‌باشد. علاوه بر آن در فضاهایی مانند دستشویی و حمام که محدودیت فضایی امکان باز شدن کامل درب را نمی‌دهد، استفاده از درب توکار گزینه مناسبی می‌باشد ز دیگر مزیت‌های درب کشویی توکار این است که محدودیتی در طرح و جنس برای ساخت آن‌ها وجود ندارد. بنابراین درب‌های کشویی توکار را می‌توان با جنس‌های مختلف شیشه‌ای، چوبی و … سفارش داد

درب‌های کشویی در انواع مختلفی تولید و عرضه می‌شوند. درب‌های کشویی شیشه ای، درب کشویی آکاردئونی و درب کشویی تاشو و همچنین درب‌های کشویی توکار از انواع درب‌های کشویی هستند. جالب است بدانید به نوع توکار درب کشویی پنهان شونده یا مخفی شو نیز گفته می‌شود. کاملا واضح است که نوع اسم گذاری این نوع درب به ساختار آن‌ها مرتبط است.

نوشته های مشابه