درب اتوماتیک شیشه ای

ابعاد درب اتوماتیک شیشه ای

ابعاد درب اتوماتیک شیشه ای

ابعاد درب اتوماتیک شیشه ای

از مهم ترین عوامل تاثرگذار بر انتخاب درب های اتوماتیک ابعاد و سایز درب اتوماتیک شیشه ای است. ابعاد این درب ها در عرض و ارتفاع های مختلف بسته به فضای موجود برش میخورند. خوبی این نوع درب های اتوماتیک این است که با هر قالب سفارشی سازگارند.

علاوه بر ابعاد درب اتوماتیک شیشه ای وزن فریم ها بسته به نوع کاربر و میزان رفت و آمد در انتخاب مشتری نقش بسزایی دارد. جنس شیشه در درب اتوماتیک شیشه ای میتواند از جنس شیشه یا شیشه سکوریت است.

کارشناسان فروش درب های اتوماتیک مناسب ترین و بهترین درب شیشه ای را با محاسبه ابعاد درب اتوماتیک شیشه ای مطابق با شرایط محل شما به شما پیشنهاد میدهند تا بهترین انتخاب را در خرید داشته باشید.

اگر ابعاد درب اتوماتیک شیشه ای با محل شما مطابقت نداشته باشد باعث ایجاد ظاهری ناخوشایند و عملکرد نادرست درب خواهد شد و طول عمر آن بشدت کاهش می یابد.

ابعاد درب اتوماتیک شیشه ای

فارغ از ابعاد درب اتوماتیک شیشه ای ، وزن فریم نیز بسیار اهمیت دارد. بسته به نوع کاربری و میزان رفت و آمد از مسیر این درب اتوماتیک، وزن فریم تاثیرگذار خواهد بود. جنس شیشه به کار رفته در درب خودکار نیز می تواند از جنس شیشه یا شیشه سکوریت بوده و مقاومت بارها بیشتری داشته باشد.

توجه داشته باشید که در فرآیند خرید درب اتوماتیک شیشه ای، باید مشتری ضمن فهرست کردن تمامی مواردی که در خصوص کاربرد و نوع ابعاد درب اتوماتیک شیشه ای استفاده و نیازهای خود، از مشاوره و کارشناسی درب های خودکار نیز بهره مند شود. مشاور و کارشناس فروش درب های اتوماتیک در تمامی ابعاد درب اتوماتیک شیشه ای ، می تواند با سنجش نیازهای مشتری؛ بهترین انتخاب و مدل را برای وی به وجود بیاورد.

انواع درب های اتوماتیک موجود در بازار

انواع درب های اتوماتیک موجود در بازار فعلی ساختمان را میتوان به سه دسته کلی تقسیم کرد:

درب اتوماتیک شیشه ای

درواقع ساختار اصلی این نوع درب های اتوماتیک شیشه ای متشکل از یک اپراتور جهت باز و بسته کردن لت ها می باشد .و یک ست فریم و شیشه به اشکال و فرم های متنوع که جهت جداسازی فضاهای مورد نظر کارفرمایان محترم مورد استفاده قرار میگیرد.این مدل از اپراتور ها دارای انواع و اشکال گوناگونی میباشد . و تقریبا محدودیت خاصی در ابعاد و اندازه اجرایی ندارد . ضمن اینکه برای تمامی فضاهای موجود در اماکن مختلف مدل های کاربردی به جهت اجرا وجود دارد.

درب اتوماتیک پارکینگی و یا حفاظتی

باید گفت این نوع از درب برقی پارکینگ مناسب تمامی اماکنی است که برای کنترل تردد اتوماتیک در مکانهای عمومی است و مخصوص عبور خودرو ها و وسائط نقلیه می باشند و یا جهت حفاظت از فضاها و یا اماکن کاربرد دارند. و به راحتی و به شکل کاملا هوشمند قابل کنترل می باشند.

ابعاد کرکره برقی

از نام کرکره برقی مشخص هست که این نوع درب برقی درواقع مدل مدرن شده ی همان کرکره های معمولی هست که در سطح شهر دیده می شود.اما درحال حاضر نوع این سیستم ها کاملا متفاوت بوده و دارای انواع متفاوتی می باشد.

نوشته های مشابه