فریم استیل

تولید کننده فریم استیل

تولید کننده فریم استیل

تولید کننده فریم استیل درب اتوماتیک

اتومات در در زمینه تولیدات فریم استیل درب اتوماتیک و سیستم ­های اتومات درب آماده پاسخگویی و خدمت به مردم شریف ایران می­باشد. اتومات در تولید کننده فریم استیل درب اتوماتیک، با بیش از ۱۴ سال سابقه در عرصه تولید و عرضه درب­ شیشه ای و سکوریتی فعالیت­ های خود را آغاز نموده و همواره رضایت مشتری را از ملاک های اولیه خود قرار داده است.

اتومات در  با کادری مجرب و سابقه ای درخشان در صنعت طراحی و ساخت انواع فریم استیل درب اتوماتیک ، درب استیل ، همچنین طراحی و تولید انواع نرده استیل و آلومینیومی ، تولید و نصب هندریل شیشه ای و انواع فریم استیل درب اتوماتیک و شیشه و اجرای نمای شیشه ای ساختمان و تزئینات ساختمان مانند پارتیشن شیشه ای ، کابین دوش و …. آماده خدمات رسانی به کلیه مشتریان عزیز و همچنین سازمان ها و ارگان ها می باشد.

فریم استیل درب اتوماتیک جهت افزایش زیبایی ظاهری درب اتوماتیک از ساخت فریم استیل درب اتوماتیک استفاده می شود که با توجه به ویژگی های منحصر به فرد استیل از قبیل مقاومت و سختی بالا ، مقاومت فریم استیل درب اتوماتیک در برابر زنگ زدگی ، خاصیت براقی که ویژگی مقاومت فریم استیل درب اتوماتیک در برابر زنگ زدگی باعث افزایش استفاده از جنس فریم استیل برای اماکنی که مسائل بهداشتی از اهمیت بالایی برخوردار است ، شده است.

نوشته های مشابه