درب شیشه ای

مزایای درب شیشه ای

مزایای درب شیشه ای

مزایای درب شیشه ای

درب های شیشه ایی امروزه از جمله پرکاربرد ترین انواع درب های مورد استفاده در ساختمان ها می باشند. این درب ها که نمونه اتوماتیک آن از فروش بالایی در بازار نیز برخوردار است، جزء محبوب ترین نوع درب برای به کاربردن در ساختمان های اداری، مسکونی و تجاری می باشد. متفاوت بودن ابعاد درب های شیشه ای موجب گردیده تا استفاده از آن در ساختمانی با محدودیتی همراه نباشد.این درب ها امروزه به عنوان یک ابزار لوکس برای ساختمان ها به شمار نمی روند و برای نصب هر نوع از آن ها در ساختمان می توان با توجه به تمامی گزینه های موجود از جمله نمای ساختمان، زیبایی، کاربرد و … اقدام کرد. هدف اصلی از انتخاب این نوع درب قطعا سادگی و راحتی بیش تر برای عبور و مرور خواهد بود. انتخاب مناسب ترین نوع از این درب موجب می گردد تا بتوان شاهد بهترین بازخورد پس از نصب بود.

مهم ترین مزایا و معایت درب های شیشه ای

با گسترش و توسعه تمامی فاکتور های طراحی و دکوراسیون در فضای بیرونی و درونی ساختمان ها امروزه استفاده از درب های شیشه ای بدون محدودیت امکان پذیر گردیده است. این درب ها برخلاف درب های سنتی کاربرد های بسیاری را علاوه بر محیط رفت و آمد بر عهده خواهد داشت و بر همین اساس یک گزینه کاملا منحصر به فرد می باشد. مزیت اصلی انتخاب این گزینه برای ساختمان ها، کاهش فضای ورودی و افزایش زیبایی ساختمان می باشد. مقاومت و استحکام این درب ها شیشه ای نیز از دیگر مزیت اصلی آن ها می باشد.از معایبی که برای درب های شیشه ای می توان به آن اشاره کرد، داشتن دایره دید بیش تر در مقایسه با درب های سنتی از هر نوع می باشد. از طرفی دیگر شاید قیمت نصب این نوع از درب ها نیز با دیگر انواع آن متفاوت باشد.

انواع درب های شیشه ای و کاربرد هر یک

درب های شیشه ای دارای تنوع بسیاری است که گزینه های انتخابی برای متقاضیان را گسترده می نماید. نمای بیرونی و درونی این درب ها، نمایی زیبا و منحصر به فرد است که علاوه بر کاربردی موثر، بر زیبایی ساختمان نیز خواهد افزود. مزیت های پررنگ استفاده از درب شیشه ای تا جایی است که این نوع از درب را امروزه به نمونه ای پرفروش و محبوب تبدیل نموده است.

در این بین می توان به انواع درب های شیشه ای به صورت کاملا اجمالی پرداخت.

  • درب های شیشه ای اتوماتیک
    استفاده از این سیستم ویژه برای ادارات و ساختمان هایی که دارای میزان بالایی از عبور و مرور می باشند یک گزینه منحصر به فرد به شمار می رود. چرا که سادگی در رفت و آمد می تواند مهم ترین شاخصه این درب ها باشد. از طرفی عمر بالا و مقاومت و استحکام نیز از اصلی ترین ویژگی های درب اتوماتیک است.
  • درب کشویی
    درب های کشویی امروزه از جمله محبوب ترین درب هایی است که استفاده از آن به واسطه تمامی مزیت ها شکل گرفته است. خاستگاه اولیه استفاده از این درب در ژاپن بوده است ولی امروزه با فراگیر شدن نصب آن در دکوراسیون و فضای داخلی، دیگر مرزی برای انتخاب این درب ها وجود ندارد. به کار گیری این درب در طراحی های داخلی نمایی بسیار متفاوت را نمایش خواهد داد

نوشته های مشابه