فریم استیل

فریم درب اتوماتیک استیل

فریم درب اتوماتیک استیل

فریم درب اتوماتیک استیل

فریم درب اتوماتیک استیل با توجه به مقاومت بالا، عدم زنگ زدگی یا اکسید شدن، خاصیت براق خشدار بودن و مسایل بهداشتی یکی از گزینه های اصلی برای فریم بندی شیشه هاست که امروزه اکثر کارفرمایان و مدیران از فریم درب اتوماتیک استیل برای مهار شیشه استفاده میکنند.

اتومات در فرمت و شکل خاصی از فریم درب اتوماتیک استیل را روانه بازار کرده که دارای ویژگی های خاصی میباشد که عبارتند از:

۱- عدم مشاهده هرگونه اثر جوشکاری دز فریم درب اتوماتیک استیل و استفاده از پیچ از نمای بیرون و فقط مشاهده خطوط فارسی بر در گوشه ها.

۲- عدم مشاهده اثر جوشکاری از داخل و فقط مشاهده پیچ که با پروفیل داخلی همسطح شده است . (پیچ سر تخت فریم درب اتوماتیک استیل)

۳- عدم استفاده از زوار برای نگهداری شیشه و افزودن به زیبایی فریم درب اتوماتیک استیل و نما.

ویژگی های فنی فریم درب اتوماتیک استیل

فریم درب اتوماتیک استیل مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار و نیروهای خارجی داشته و زنگ زدگی در آن رخ نمی دهد و ضمن اینکه فریم درب اتوماتیک استیل در برابر شرایط محیطی و تغییرات دمایی مقاومت بسیار بیشتری دارد. ضمنا در صورت نیاز شما مشتریان عزیز، اتومات در قادر است که فریم درب اتوماتیک استیل ضد ضربه و ضد گلوله نیز تولید کند. در مقابل فریم های آلومینیومی نیز مقاومت خوبی در برابر زنگ زدگی دارند و از فریم بهداشتی محسوب می شوند. اصلی ترین دلیل استفاده بیشتر از فریم های آلومینیومی نسبت به فریم درب اتوماتیک استیل قیمت پایینتر آن هاست.

نوشته های مشابه