انواع در اتوماتیک شیشه ای

درب اتوماتیک شیشه ای دو لنگه

درب اتوماتیک شیشه ای دو لنگه

درب اتوماتیک شیشه ای دو لنگه

درب اتوماتیک شیشه ای دو لنگه برقی لولایی نیز به درب لولایی تک لنگه و دو لنگه تقسیم بندی می‌شود و بیشتر برای درب شیشه ای دو لنگه پارکینگ مورد استفاده قرار می‌گیرد و هر کدام از آنها سیستم فنی مخصوص به خود را دارند به این صورت که درب‌های دو لنگه تنها یک تکه هستند و از سمت چپ یا راست باز و بسته می‌شوند بنابراین اگر طرح درب دو لنگه مورد نظر برای شما اهمیت زیادی دارد بهتر است از درب‌های اتوماتیک شیشه ای  لولایی دو لنگه لنگه استفاده کنید زیرا با باز و بسته شدن می‌توانند ظاهر خود را حفظ کنند.

این درب ها اتوماتیک شیشه ای دو لنگه یکی از ساده ترین و پرمصرف ترین نوع درب های اتوماتیک دو لنگه  نفر رو می باشند که به علت حرکت خطی و حداقل نیاز به فضا موجب استفاده بهینه از فضای موجود فروشگاه ها و اماکن عمومی می گردند. در بیشتر ورودیها این دربهای دو لنگه اتوماتیک معمولاً به صورت دو لنگه ثابت و دو لنگه متحرک قابل اجرا می باشند؛ ولی در صورت نیاز می توان به صورت تک لنگه ثابت و تک لنگه متحرک و یا دو لنگه محرک بدون لنگه ثابت و تک لنگه متحرک بدون لنگه ثابت اجرا نمود. که دو نمونه آخر بیشتر در مکانهایی که امکان حرکت دربها بر روی دیوار امکان پذیر باشد قابل ارائه می باشند. با این سیستم می توان ورودی هایی تا عرض ۶ متر با ½ بازشو مفید و ارتفاع ۳ متر ایجاد نمود.

در این دربها اتوماتیک شیشه ای دو لنگه در بیشتر مواقع از شیشه های ۱۰ میلیمتری سکوریت شده استفاده می گردد، ولی در صورت نیاز امکان به کارگیری از شیشه های دوجداره تا ۲۰ میلیمتر نیز امکانپذیر می باشد. همچنین کاربران میتوانند نسبت به نیاز خود درب اتوماتیک شیشه ای دو لنگه را در وضعیت های اتوماتیک، دائم باز، دائم بسته، حالت زمستانی یا نیمه باز، ورود ممنوع و یا خروج ممنوع تنظیم کنند. وجود سیستم سنسورهای ایمنی خطی بین دربهای اتوماتیک دو لنگه شیشه ای و کنترل کننده های هوشمند با قابلیت ضد برخورد، امنیت عابرین در برابر برخورد احتمالی با دربهای اتوماتیک دو لنگه شیشه ای را تأمین می کنند

نوشته های مشابه