فریم آلومینیوم

انواع فریم درب اتوماتیک آلومینیوم

انواع فریم درب اتوماتیک آلومینیوم

انواع فریم درب اتوماتیک آلومینیوم

برای هر چهارچوبی از یک قاب فریم استفاده می شود از بین انواع فریم درب اتوماتیک می توان ۱٫انواع فریم درب اتوماتیک آلومینیومی ۲٫انواع فریم درب اتوماتیک  استیل و .. را نام برد. شرکت اتومات در برای درب اتوماتیک از انواع فریم درب اتوماتیک آلومینیوم طبق درخواست شما تهیه می نماید. فریم درب اتوماتیک طبق استاندارد تهیه و اجرایی می گردد. حداکثر عرض یک شکاف نباید بیش از ۶ میلی متر باشد تا مطمئن شد که خطری ندارد. برای فریم درب اتوماتیک باید لعاب داده شود، این قاب ها باید برای پذیرش ضخامت های مختلف شیشه ای بین ۱۰ تا ۱۹ میلی متر ساخته شوند،

انواع فریم درب اتوماتیک شیشه ای گردان با فریم باریک Light Frame نوعی درب اتوماتیک گردان است که بر خلاف ظاهر ظریفش بسیار قوی ساخته و طراحی شده است، سبکی انواع فریم درب اتوماتیک آلومینیوم به دلیل آلومینیوم نازک و بادقت طراحی شده آن روی هر لنگه درب می باشد و فولاد نازک کروم شده آن نیز تأثیر بسیاری دارد.پوشش سقف ، شیشه ای می باشد و نبود ستون مرکزی همه باعث ایجاد نمایی شکیل و برجسته شده اند. این مدل درب برای عبور یک طرفه کاربرد دارد.

انواع فریم درب شیشه ای اتوماتیک

فریم درب اتوماتیک آلومینیوم رنگی

فریم آلومینیومی معمولا در مدل پهن و باریک مورد استفاده قرار می گیرند. همچنین انواع فریم درب اتوماتیک آلومینیوم پوششی از رنگ الکترواستاتیک پودری دارند که مشتری بر اساس سلیقه و یا محیط از میان رنگ های مختلف انتخاب می کند.

انواع فریم درب اتوماتیک استیل

تنوع رنگی در این نوع فریم درب اتوماتیک بسیار بالاست و این نوع فریم ها روکشی از ورق استیل دکورال دارند.

نوشته های مشابه