فریم درب اتوماتیک

انواع فریم درب اتوماتیک

انواع فریم درب اتوماتیک

انواع فریم درب اتوماتیک

فریم درب اتوماتیک 

فریم درب اتوماتیک از جنس استیل یا آلومینیوم می باشند که بخاطر وزن سبک و کیفیت خوب از آلومینیوم در ساخت فریم درب اتوماتیک و درب اتوماتیک شیشه ای  خیلی بیشتر بکار گرفته می شوند.
درب اتوماتیک شیشه ای کشویی یا ریلی بدلیل سادگی فرم و کاربری آسان از پرکاربردترین نوع درب اتوماتیک می باشد که در ورودی های مراکز پر تردد مثل فروشگاه ها و بیمارستانها و…. استفاده می شوند. درب اتوماتیک شیشه ای از چند قسمت  اصلی مانند شیشه سکوریت ، کاور پشت دهنه و فریم  آلومینیومی تشکیل شده اند . از فریم آلومینیومی برای استحکام و تقویت چهارچوب یا پنل شیشه ای درب اتوماتیک بکار گرفته می شود.
قاب یا فریم آلومینیومی ضریب اطمینان و امنیت را  در درب های شیشه ای با ضخامت تا ۱۹ میلیمتر را بالا می برد
فریم درب اتوماتیک می تواند از شکستن شیشه در قسمت  “لبه ها و گوشه ها” هر چند مقاوم وبه اصطلاح سکوریت شوند و درزگیر های  استفاده شده در فریم آلومینیومی می تواند بخوبی فاصله ها و درزهای در لبه های قسمت پایین و بالای درب را بپوشاند و از گرد و غبار جلوگیری و در مصرف انرژی نیز صرفه جویی کند و در واقع علاوه بر محافظت و پوشاندن لبه ها و گوشه های درب شیشه ای به زیبایی و هماهنگی با طراحی و دیزاین فضای  ورودی تاثیر فوق العاده ای داشته باشد

ابعاد فریم درب اتوماتیک

برای درب های اتوماتیک با عرض باریک از فریم آلومینیومی ۳٫۵ سانتی متری استفاده می شود که معمولا برای  شیشه های با وزن کم دارند استفاده می شود. این نوع فریم ها بیشترین کاربرد و مصرف را در درب اتوماتیک دارند. و با تناسب با وزن شیشه هر چقدر سنگین تر باشد با فریم آلومینیومی محکم تر و با استقامت بیشتر استفاده گردد. فریم استفاده شده در درب های اتوماتیک پهن معمولا ۶ سانتی متر هستند که برای شیشه های سنگین کاربرد دارند فریم آلومینیومی درب اتوماتیک در شرکت آلوم فرم براساس نیاز مشتری تولید می شود.

انواع فریم درب اتوماتیک

فریم های بکار رفته در درب های اتوماتیک پنج نوع هستند :
۱-    فریم بغل که اندازه  آن از ۲٫۵ تا ۶ سانتی متر می باشد.
۲-    فریم کفی  با اندازه های ۶ و ۷٫۵ و ۸ و۱۰ سانتیمتر
۳-    فریم u برای پوشش درزها
۴-    فریم در پوش
۵-     فریم کاور

نوشته های مشابه