انواع در اتوماتیک شیشه ای

درب اتوماتیک شیشه ای منحنی (قوسی)

درب اتوماتیک شیشه ای منحنی (قوسی)

درب اتوماتیک شیشه ای منحنی (قوسی)

درب اتوماتیک منحنی اسم های مختلفی دارد مانند درب اتوماتیک قوسی یا درب اتوماتیک گرد یا درب اتوماتیک نیم دایره.استفاده ازدرب اتوماتیک منحنی بیشتر برای فضاهایی مورد استفاده قرار می گیرد که به بیشترین عرض بازشو نیاز داشته باشند و طراحی ساختمان به صورت گرد یا قوس دار باشد ، در این صورت استفاده از درب اتوماتیک شیشه ای قوسی جلوه دوچندان به ساختمان شما می دهد.درب اتوماتیک شیشه ای منحنی نیز همانند سایر دربهای شیشه ای اتوماتیک دارای معایب ومزایای می باشد.

درب اتوماتیک شیشه ای قوسی برای مکانهایی مثل هتلها و یا مراکز خرید وتجاری که زیبایی بصری حائز اهمیت می باشد گزینه ی بسیار مناسبی می باشد.زیرا یک فضای منحصر به فرد را ایجاد می نماید.درب اتوماتیک منحنی متشکل از فریم ( آلومینیومی یا استیل ) و شیشه سکوریت می باشد، تمام مکانیزم درب اتوماتیک منحنی مانند درب اتوماتیک کشویی بر روی یک ریل سوار می شود با این تفاوت که ریل در این درب اتوماتیک شیشه ای منحنی می شود.به طور کلی این درب اتوماتیک شیشه ای نیم دایره از دودرب کشویی خمیده تشکیل شده است ودارای قابلیت هایی نظیر تنظیم سرعت درب،زیبا ومدرن،کم صدابودن،کاهش هدررفت انرژی،کاهش آلودگی صوتی ومحیطی می باشد.

درب اتوماتیک شیشه ای منحنی که با نام های درب اتوماتیک شیشه ای نیم دایره، گرد و قوسی نیز شناخته می شود، با ظاهر مدرن و زیبای خود، در نمایش هرچه بزرگ تر و با شکوه تر ساختمان نقش موثری ایفا می کنند. درب اتوماتیک شیشه ای منحنی ظاهری بسیار زیبا مطابق با اصول معماری نمایش می دهد که در نگاه اول به وضوح مشخص است و عظمت را در فضای ورودی به بیننده القا می کند.استفاده از درب اتوماتیک شیشه ای منحنی برای ساختمان هایی با معماری ویژه بسیار مناسب می باشد. این درب ها برای محیط هایی مانند هتل ها، بیمارستان ها، فروشگاه های زنجیره ای و … قابل استفاده است. درب شیشه ای گرد یا قوسی تا ۴۰% فضای بیشتری نسبت به درب اتوماتیک شیشه ای خطی نیاز دارد.

نوشته های مشابه