فریم درب اتوماتیک

فریم درب اتوماتیک

فریم درب اتوماتیک

فریم درب اتوماتیک

فریم های درب اتوماتیک مسکونی اغلب از آلومینیوم ، فایبرگلاس یا مواد کامپوزیتی نیز ساخته شوند. فریم درب اتوماتیک را می توان آماده برای رنگ آمیزی خریداری کرد و یا از کارخانه در رنگ های متنوع و قیمت مناسب سفارش داد.

فریم درب اتوماتیک انواع مختلفی ازفریم های فلزی درب یا پنجره ، تقویت شده ، درب های آتش نشانی و غیره را با روش رول سازی تولید کند. قیمت فرم درب های اتوماتیک ما بسیار مناسب و مقرون بصرفه است.ما فریم درب اتوماتیک بسیار صاف و زیبا را بدون هیچ گونه خراش روی سطح ایجاد کنیم. خط تولید فرم درب اتوماتیک توسط عناصر زیر تشکیل شده است: ضد کوئلر ، دستگاه تغذیه، دستگاه رول اصلی ، برش. قیمت فرم درب های اتوماتیک بسته به جنس فرم درب و اندازه فرم متفاوت است.

فرم درب های اتوماتیک مستحکم برای ورودی های پرترافیک که آسیب دیدگی در آنها مورد توجه قرار می گیرد ، ایده آل است ، به عنوان مثال در محیط های خرده فروشی با چرخ سنگین چرخ دستی ، و همچنین در فرودگاه ها و ورودی های بیمارستان که به طور منظم از کالسکه چرخ ، چرخ دستی و صندلی چرخدار استفاده می شود. این فرم های مقاوم در برابر بادهای شدید مقاومت می کند و با وجود این مقاومت ، قیمت فرم درب اتوماتیک بسیار مناسب است.

فرم درب های اتوماتیک

فرم درب های اتوماتیک خود به طور معمول از فولاد ، فلزات گالوانیزه ، شیشه ساخته می شوند. شرکت ها معمولاً توصیه می کنند که فرم درب های و درب های اتوماتیک خود را هر ۵-۱۰ سال یکبار تعویض کنید اما نیاز به این کار نیست .

قیمت فرم درب اتوماتیک جدید

مفید است که هنگام تصمیم گیری در مورد درب جدید خود ، مواد مختلف ارائه شده را با دقت در نظر بگیرید زیرا بسته به انتخاب فرم درب فلزی یا کامپوزیت ، هزینه آن بسیار متفاوت خواهد بود.

قیمت نصب فرم درب اتوماتیک

تجار مختلف نرخ ساعتی متفاوتی خواهند داشت ، برخی ممکن است یک روز کامل هزینه بپردازند ، برخی ممکن است احساس کنند که به کارگر بیشتری احتیاج دارند و دیگران ممکن است بیشتر طول بکشد ، همه اینها بر قیمت کلی شما برای کارگر تأثیر می گذارد.

نوشته های مشابه