درب شیشه ای

درب شیشه ای

درب شیشه ای

درب شیشه ای درب شیشه ای سکوریت یکی از انواع شیشه ای ایمنی است که در پروژه های ساختمانی به صورت منظم استفاده می شود.وزن هر متر مربع یشه سکوریت تقریبا ۲۵ کیلوگرم می باشد و ۴ تا ۵ برابر قوی تر از شیشه های استاندارد می باشد.
شیشه های سکوریت از طریق یک فرآیند سرد کردن سریع و گرمایش شدید ساخته شده است و آن را از شیشه های عادی به نشکن تبدیل می کند.
یکی از مهمترین موارد استفاده درب شیشه ای سکوریت استفاده در انواع درب می باشد که زیبایی بیشتری در مقایسه با دیگر مصالح و درب های چوبی و فلزی دارد.
انواع درب شیشه ای سکوریت:

درب شیشه ای لولایی
درب اتوماتیک شیشه ای
درب کشویی شیشه ای

درب شیشه ای سکوریت لولایی :
درب شیشه ای استوپ خور: که معمولا این نوع درب ها از شیشه سکوریت ۱۰ میلی متر بکار برده می شود که جک استوپر کف در داخل زمین و یراق آلات مربوطه روی در نصب می شود و بوسیله آن با استوپر مرتبط می شود.دستگیره های استیل روی درب های شیشه ای زیبایی خاصی را به درب می بخشد.
درب شیشه ای سکوریت لولایی فریمدار : در این نوع درب ها شیشه سکوریت به قطر ۱۰ میلی متر با فریمی آلومینیومی کلاف شده و بصورت پروانه ای باز و بسته می شود.
درب شیشه ای سکوریت کشویی فریملس: بطور معمول شیشه سکوریت کشویی در مکان هایی مورد استفاده قرار می گیرد که درب ها هنگام باز شدن فضایی را اشغال نکنند و با سیستمی بسیار ساده در ریلهای آلومینیومی نصب می شوند.

درب شیشه ای ، نصب و تعمیر انواع درب شیشه ای اتوماتیک,درب اتوماتیک شیشه ای,تعمیر درب شیشه ای اتوماتیک,ساخت درب شیشه ای اتوماتیک,درب اتوماتیک ریموت ,درب پارکینگ,درب اتوماتیک پارکینگ,درب شیشه ای برقی,دربهای اتوماتیک,درب اتوماتیک کرکره ای,کرکره برقی, کرکره برقی اتوماتیک,درب کرکره ای,درب کرکره ای پارکینگ,درب پارکینگ کرکره ای,درب ریموت,کرکره بارزانته,کرکره اتوماتیک با قطعات معتبر با بالاترین کیفیت ممکن و مناسب ترین قیمت در تمام نقاط تهران و ایران توسط نماینده های مجاز.

نوشته های مشابه