رنگ فریم آنادایز

فریم درب اتوماتیک آنادایز شامپاینی

فریم درب اتوماتیک آنادایز شامپاینی

فریم درب اتوماتیک آنادایز شامپاینی

فریم درب اتوماتیک آنادایز شامپاینی بسیار باکیفیت بوده و زیبایی خاصی دارد به همین جهت مشتریان خود را دارد. فریم درب اتوماتیک شیشه ای شامپاینی شامل دو عدد فریم ارتفاعی جهت کناره‌های درب و فریم کفی جهت بالا و پایین درب می‌باشد و در سایزهای مختلفی تولیدشده است. اصطلاحاً فریم درب اتوماتیک آنادایز شامپاینی باریک و فریم پهن نام دارند.

فریم درب اتوماتیک آنادایز شامپاینی با شیشه های ده میل سکوریت و فریم های آنادایز شامپاینی با موتور دانکر آلمان اورجینال در پروژه های پاساژ و فروشگاهی و تحویل فوری توسط تیم شرکت قائم در خوبان.

قیمت فریم درب اتوماتیک آنادایز شامپاینی

قیمت فریم درب اتوماتیک آنادایز شامپاینی ، می‌تواند تابعی از چند متغیر باشد. فریم درب اتوماتیک آنادایز شامپاینی نیز مانند تمامی یراق آلات دارای جنس‌های متفاوتی است. در بین این فریم‌ها، فریمی که از جنس استنلس استیل ۳۰۴ باشد از سایر جنس‌ها مرغوب‌تر و در نتیجه دارای قیمت بالاتری است. رنگ انتخابی  نیز بر قیمت فریم درب اتوماتیک آنادایز تأثیر دارد و رنگ‌هایی مثل رنگ طلایی و شامپاینی در صورتی‌ که استیل باشند بالاترین قیمت را به خود اختصاص می‌دهند. نوع دیگری از رنگ نیز وجود دارد که سفارشی است و مشتری با استفاده از سلیقه و رنگ دکوراسیون خود رنگی را ترجیح می‌دهد و پاسار شیشه نشکن را توسط قلمو و دستی رنگ‌کاری می‌کنند. ارتفاع و ضخامت فریم درب اتوماتیک آنادایز شامپاینی نیز می‌تواند عاملی برای تعیین قیمت باشد و قیمت فریم شیشه سکوریت برای فریم‌های پهن‌تر و با ضخامت بیشتر است.

نوشته های مشابه