ابعاد فریم آلومینیوم درب اتوماتیک

فریم آلومینیوم ابعاد ۳×۶

فریم آلومینیوم درب اتوماتیک ابعاد ۳×۶ سانتیمتر

فریم آلومینیوم درب اتوماتیک ابعاد ۳×۶ سانتیمتر

فریم آلومینیوم درب اتوماتیک ابعاد ۳×۶ سانتیمتر در درب های فریم دار، جنس فریم آلیاژ آلومینیوم می باشد که در عرض های مختلفی تولید می شوند. عرض فریم های استاندارد مورد استفاده در اپراتورهای درب های شیشه ای اتوماتیک ۳، ۵، ۸ و ۱۲ سانتی متر می باشد. البته مدل های باریک تر نیز وجود دارد که به صورت سفارشی ساخته می شود. این فریم ها در ابعاد و رنگ های مختلف براساس درخواست مشتری تولید و رنگ آمیزی می شوند.

فریم آلومینیوم درب اتوماتیک ابعاد ۳×۶ امروزه از درب‌ شیشه‌ای اتوماتیک در ساختمان های مدرن برای شکیل تر شدن استفاده می شود. این درب ها در انواع مختلفی موجود بوده که هر کدام از آن ها دارای ویژگی های خاص و منحصر به فرد خود می باشد. فریم آلومینیوم درب اتوماتیک ابعاد ۳×۶ سانتیمتر از کیفیت بسیار بالایی برخوردار بوده و باعث سهولت در تردد می شود. قابلیت های این درب ها باعث شده که این محصول مورد توجه مهندسین قرار بگیرد و از آن برای زیبایی و مدرن شدن ساختمان ها استفاده کنند.

فریم آلومینیوم درب اتوماتیک ابعاد ۳×۶ سانتیمتر موجود در درب های شیشه ای اتوماتیک در دو مدل پهن و باریک به بازار عرضه می شود. رنگ این فریم ها به طور معمول نقره ای بوده ولی می توان فریم آلومینیوم درب اتوماتیک ابعاد ۳×۶ سانتیمتر را با توجه به دکوراسیون سلیقه مشتری در رنگ های مختلف نیز تولید کرد.

نوشته های مشابه