در گردان

درب اتوماتیک گردان

درب اتوماتیک گردان

درب اتوماتیک گردان

درب اتوماتیک گردان معمولاً جهت دار هستند و برای مکان های باریک داخل یا خارج استفاده می شوند. اپراتورها فقط با بازو و هدر درایو یا به عنوان یک بسته کامل می توانند از طریق این اپراتور تامین شوند. برای استفاده از فشار و کشش درب اتوماتیک گردان می توانند به صورت سربار نصب شده یا روی سطح نصب شوند این نوع به صرفه و مفید برای برنامه های درهای تک ، جفت یا دوجداره طراحی شده اند سرعت اتوماتیک درب اتوماتیک گردان را می توان با فشار دستی ، تا حداکثر سرعت از پیش تعیین شده افزایش داد ، بنابراین عابران پیاده می توانند با سرعت خاص خود عبور کنند.که سرعت آن ها قابل تنظیم در سه نوع به صورت جداگانه می باشد: سرعت بالا اتوماتیک ، سرعت فردی. سرعت پایین ، درب اتوماتیک گردان امکان عبور راحت و آسانی را برای همه کاربران فراهم می کند.

درب اتوماتیک گردان در زمان ارائه ، شامل یک اپراتور ، قفل ، هدر ، پانل درب ، ریل راهنما ، محافظت از انگشت و سیستم ایمنی خواهد بود. در هنگام استفاده از پانل های دربهای موجود ، یک اپراتور دارای بازو و هدر در کنار سیستم فعال سازی و امنیت مناسب ارائه می شود. از درب اتوماتیک گردان در مناطقی استفاده می شود که تعداد زیادی از مردم در آنجا رفت و آمد خواهند داشت زیرا به مردم اجازه می دهد همزمان وارد شوند و بیرون بروند. بنابراین، درب اتوماتیک گردان از پیش بینی بادهای سرد یا گرم جلوگیری می کنند و از صرفه جویی قابل توجهی در مصرف انرژی استفاده می کنند از این رو مقرون به صرفه هستند. ساخت درب اتوماتیک گردان به صورت یک بسته کامل تهیه شده است. درب اتوماتیک گردان به صورت طرح های دو بال ، سه بال و چهار بال وارد می شوند.

درب اتوماتیک گردان ظریف و معتبر هستند. درب های اتوماتیک گردان در فصل زمستان با کاهش دما و در تابستان با افزایش دما مقابله می کند ، درب اتوماتیک گردان مخصوصاً در مناطقی که دارای تراکم زیاد هستند و همچنین در جایی که انرژی ارزش دارد مناسب است. این نوع مزایای کاربردی به ویژه در مناطقی که روزانه افراد زیادی در حال رفت و آمد در آنجا هستند بسیار مفید است. درب اتوماتیک گردان در محوطه های مختلف ، اعم از دولتی و خصوصی ، از بیمارستان ها و هتل ها گرفته تا خانه های آسایشگاه سالمندان و معلولین ، می تواند نصب شود. انواع مختلفی از درب های اتوماتیک وجود دارد که راه حل های دسترسی ورودی را ارائه می دهد.

نوشته های مشابه