درب کشویی

درب کشویی پاسیو

درب کشویی پاسیو

درب کشویی پاسیو

اهمیت درب کشویی پاسیو در فصل بهار بیش تر از هر وقت دیگری مشخص می شود. یعنی همان زمانی که باید از زیبایی های این فصل نهایت لذت را برد. در فصل بهار کم تر دربی از کشویی پاسیو ها هستند که به روی خانه بسته شده اند. نسیم خنک بهاری که با عطر گل ها ادغام شده است حال و هوای خانه را به کل عوض می کند. به همین دلیل در این مقاله به بررسی انواع و اقسام درب های مناسب برای کشویی  پاسیو و تراس ها و کاربردهایشان پرداخته ایم.درب کشویی پاسیو جدا از لهجه ای مدرن و منحصر به فرد ، یک ارتباط نوری و هماهنگ بین فضای خارجی و داخلی ایجاد می کند. مزایای زیادی نسبت به درب و پنجره های کشویی معمولی دارد. طراحی معاصر درب پاسیو کشویی همراه با مناظر خیره کننده ای است که به صاحبان خانه و خانه ارائه می دهد.

درب کشویی پاسیو شیشه ای

زیبایی هایی که در کشویی پاسیو وجود دارد حیف است پشت درب کشویی پاسیو هایی که شفاف نیستند پنهان شود. بنابر این بهترین درب ها برای کشویی  پاسیو و حیاط خلوت مدل های شیشه ای هستند. این نمونه ها به ما این امکان را می دهد که از فضای زیبایی که پشت آن هست لذت ببریم و علاوه بر این شیشه یک گزینه خوب برای استفاده از نور و روشنایی فضای بیرون است. البته مدل های تمام شیشه ای هم مشکلات خاص خود را دارد. یکی این که شیشه آن ها باید حتما از نوع مرغوب باشد که با فشار های کوچک شکسته نشود. چرا که شکستن آن ها می تواند موجب بروز حوادثی ناگوار شود. مشکل دیگری که در مورد نمونه های تمام شیشه وجود دارد تمیز کاری مرتب آن هاست و لکه هایی که در اکثر مواقع مهمان این درب پاسیو ها هستند. لذا برای آن ها باید مراقبت بیش تری بکار بست.

درب کشویی پاسیو کشویی جای خود را به عنوان یک دیوار جدا کننده در فضای داخلی ژاپن پیدا می کند. امروزه پنجره کشویی با طراحی جدید و مدرن ، به عنوان عنصری از معماری معاصر ، معمولی ساختمانهای جنوب کالیفرنیا ، عمل می کند. یک مزیت اساسی این نوع درهای کشویی عدم نیاز به فضای اضافی است نمونه های آلومینیومی یکی از متداول ترین درب های مورد استفاده برای بالکن و پاسیو در خانه های امروزی هستند. این مدل ها دارای یک قاب آلومینیومی هستند که دور شیشه قرار گرفته است. این مدل های درب کشویی  پاسیو بسیار سبک هستند و معمولا هم استفاده از آن ها مقرون به صرفه می باشد. به همین دلیل بیش تر از سایر موارد مورد توجه معماران و ساختمان سازها قرار گرفته اند. علاوه بر این ها ورق های آلومینیوم را می توان به راحتی در رنگ های مختلف تهیه کرد و زیبایی های خاص آفرید.

نوشته های مشابه