درب اتوماتیک شیشه ای

درب اتوماتیک شیشه ای

درب اتوماتیک شیشه ای

درب اتوماتیک شیشه‌ای

درب اتوماتیک شیشه‌ای (Door-automatic-glass): یکی از انواع درب‌های اتوماتیک است که جنس آن از شیشه می‌باشد و به‌وسیله حسگر و چشمی که در بالای در وجود دارد باز و بسته می‌شود از این درب بیشتر برای مکان‌های عمومی مانند بیمارستان‌ها، مراکز خرید، بانک‌ها، فرودگاه‌ها و … استفاده می‌شود. به دلیل مزایایی که این درب دارد بیشتر اماکن درب‌های قدیمی را با درب شیشه‌ای تعویض می‌نمایند تا رفت‌وآمد دچار سهولت شود. این درب‌ها فضای کمی را اشغال می‌کنند و می‌توان از آن‌ها در مکان‌های بزرگ و کوچک استفاده کرد؛ علاوه بر این درب‌های شیشه‌ای دارای زیبایی خاصی هستند و نمایی زیبا به ساختمان می‌دهند. در این نوشتار قصد داریم شمارا با انواع درب اتوماتیک شیشه‌ای و نمایندگی‌های فروش آن آشنا نماییم.

انواع درب اتوماتیک شیشه‌ای

درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای در شکل‌ها و مدل‌های مختلفی عرضه می‌گردند که می‌توان با توجه به سلیقه و مکان موردنظر خود یکی از آن‌ها را انتخاب کرد. برخی از انواع درب اتوماتیک شیشه‌ای عبارت‌اند از:

درب اسلایدی: درب‌های اسلایدی یا کشویی نوعی از درب‌های شیشه‌ای می‌باشند که دارای سرعت بالایی هستند و سنسور آن‌ها قابل تنظیم می‌باشد، این درب‌ها در دو شکل تک جداره و دوجداره عرضه می‌شوند و ازآنجایی‌که فضای کمی را اشغال می‌کنند بسیار مناسب فضای کم‌عرض می‌باشند. استحکام و طول عمر درب‌های اسلایدی بسیار بالاست و خیلی دیر به تعمیر نیاز پیدا می‌کنند.

درب گرد و نیمه گرد: نوعی دیگر از درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای درب‌های گرد می‌باشند که به نام‌های درب نیم‌دایره، منحنی و قوس‌دار نیز شناخته‌شده‌اند. ظاهر این درب‌ها بسیار زیبا و لوکس است و به همین دلیل بهتر است از آن برای معماری‌های ویژه و باشکوه استفاده کرد. درب‌هایی که به شکل دایره ساخته‌شده‌اند دارای حرکت ۳۶۰ درجه می‌باشند و از ۸ لنت برخوردارند که ۴ لنت آن ثابت و ۴ لنت دیگر متحرک می‌باشد در مقابل درب‌های شیشه‌ای نیم‌دایره دارای ۴ لنت هستند که دوتای آن ثابت و ۲ عدد دیگر متحرک می‌باشد و میزان پوشش آن‌ها نیز ۱۸۰ درجه است هردو این درب‌ها به‌وسیله کارت‌خوان و یا سنسور باز و بسته می‌شوند.

درب تلسکوپی: یکی دیگر از انواع درب‌های شیشه‌ای درب تلسکوپی می‌باشد که تا حدودی زیادی به درب‌های کشویی شبیه است و به‌صورت خطی کار می‌کند و فضای کمی را اشغال می‌نمایند اما تفاوت این درب با درب‌های اسلایدی در این است که در تلسکوپی مناسب مکان‌های پرتردد است و دارای ۴ لنگه می‌باشد؛ درنتیجه افراد بیشتری به‌طور همزمان می‌توانند از آن عبور کنند این ۴ لنگه متحرک به شکل تلسکوپی باز و بسته می‌شوند به همین دلیل به درب تلسکوپی شهرت دارد.

نصب درب اتوماتیک شیشه‌ای

نصب درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای نیاز به تخصص دارد و اگر این کار به‌درستی انجام نگیرد کارکرد درب دچار اختلال خواهد شد و یا سیم‌کشی آن دچار سوختگی می‌شود؛ بنابراین برای نصب درب شیشه‌ای اتوماتیک حتماً با نمایندگی‌های معتبر تماس بگیرد و کار نصب را به نیروی ماهر بسپارید. مراحل نصب درب‌های شیشه‌ای با توجه به مدل آن‌ها تا حدودی متفاوت است اما به‌طورکلی برای نصب درب اتوماتیک شیشه‌ای باید مراحل زیر طی شود:

ابتدا طول و عرض و ارتفاع دهانه درب اندازه گرفته می‌شود و درب با کمترین اندازه سفارش داده می‌شود سپس یک قوطی پروفیل که با کف زمین هم‌تراز باشد نصب می‌کنیم تا اندازه درب کاملاً مطابق دهانه باشد در مرحله بعد لنت‌های ثابت و متحرک اندازه‌گیری و نصب می‌شود و سپس ریل و نیم ریل را به قوطی نصب می‌کنیم در این مرحله باید مواظب بود که آسیبی به تسمه وارد نشود

و سپس هنگرها را بر روی لنت‌های متحرک نصب می‌کنیم هر لنت به دو هنگر نیاز دارد، قسمت تی شکل هنگرها را نیز به چرخ‌های درب پیچ می‌کنیم و در مرحله بعد زیر قوطی پروفیل را تا یکسانت به‌وسیله پیچ سر مته محکم می‌کنیم و لنت‌های ثابت را به داخل پروفیل‌ها وصل می‌نمایم و پس از رگلاژ لت‌های متحرک برق‌کشی انجام می‌شود و سیم‌کشی چشمی نیز تنظیم می‌شود.

خرید درب اتوماتیک شیشه‌ای

برای خرید درب‌های شیشه‌ای اتومات روش‌های مختلفی وجود دارد اما بهتر است درب اتوماتیک شیشه‌ای را از فروشگاه‌های معتبر خریداری نمایید تا بتوانید از گارانتی محصولات استفاده نمایید.

اگر قصد خرید درب اتوماتیک شیشه‌ای را دارید ما به شما پیشنهاد می‌کنیم که خرید خود را از شرکت دیده‌بان گستر قائم انجام دهید برای این کار می‌توانید به آدرس اینترنتی این شرکت مراجعه کرده و در ارتباط باقیمت محصول و میزان گارانتی و مشخصات آن با واحد فروش آن مشورت نمایید. این شرکت عرضه‌کننده تمامی مدل‌های درب‌های شیشه‌ای است می‌باشد و محصولات خود را با گارانتی به فروش می‌رساند.

قیمت درب اتوماتیک شیشه‌ای

همان‌طور که گفته شد درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای شامل انواع مختلفی می‌باشند و به همین دلیل از قیمت ثابتی برخوردار نیستند و میزان قیمت آن‌ها به عوامل مختلفی بستگی دارد. برخی از این عوامل عبارت‌اند از:

  • اندازه درب: درب‌هایی که دارای طول و عرض بزرگ‌تری هستند از قیمت بیشتری نسبت به درب‌های کوچک‌تر برخوردارند
  • نوع فریم درب: فریم درب‌های شیشه‌ای از آلومینیوم و یا استیل است و دارای رنگ‌بندی می‌باشند درنتیجه قیمت‌های آن‌ها نیز متفاوت است
  • قابلیت‌ها و اجزاء درب: برخی از درب‌ها دارای قابلیت‌هایی همچون سیستم خلاص کن دستی، قفل الکترونیکی، سیستم ضد حریق، چشمی، ریموت و … هستند و برخی نیز دارای چند لنگه و چند لنت می‌باشند که تمامی این اجزاء و قابلیت‌ها در میزان قیمت درب تأثیرگذار است
  • میزان گارانتی و خدمات پس از فروش: گارانتی و خدمات پس از فروش تمامی درب‌های شیشه­ای به یک اندازه نیست درب‌هایی که دارای گارانتی بیشتر و خدمات پس از فروش هستند قیمت آن‌ها معمولاً کمی بیشتر می‌باشد.

به‌طورکلی در بازار درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای نوسانات زیادی وجود دارد و قیمت درب‌ها روزانه در حال تغییر است به همین دلیل اگر قصد خرید درب اتوماتیک شیشه‌ای را دارید ما به شما پیشنهاد می‌کنیم با واحد فروش شرکت دیده‌بان گستر قائم تماس حاصل نمایید و از میزان قیمت و مشخصات درب‌ها اطلاع یابید.

نمایندگی‌های فروش درب اتوماتیک شیشه­ای در شهرهای مختلف

برای خرید و نصب درب اتوماتیک شیشه‌ای بهتر است به نمایندگی‌های فروش و نصب آن‌ها مراجعه نمایید تا خریدی مطمئن داشته باشید، برخی از نمایندگی‌های فروش و نصب درب اتوماتیک شیشه‌ای در شهرهای بزرگ عبارت‌اند از:

نمایندگی ایران اتوماتیک در تهران: آدرس: تهران، اتوبان آزادگان، جنب پل صنیع خانی، مجتمع آهن مکان، فاز سوم مرکزی، پلاک ۶۸۱٫ تلفن ویژه: ۵۵۴۱۸۲۱ ۰۲۱ تلفن فروش: ۰۹۱۲۱۳۸۳۲۵

مقاله درب اتوماتیک شیشه

جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان تماس بگیرید

    • درب اتوماتیک شیشه‌ای درب اتوماتیک شیشه‌ای درب اتوماتیک شیشه‌ایدرب اتوماتیک شیشه‌ای

نوشته های مشابه