انواع در اتوماتیک شیشه ای

درب اتوماتیک شیشه ای لولایی

درب اتوماتیک شیشه ای لولایی

درب اتوماتیک شیشه ای لولایی

استفاده از شیشه سکوریت در این نوع درب های اتوماتیک شیشه ای لولایی علاوه بر مقاومت بالا, زیبایی خاصی به محل نصب می دهد. شیشه استفاده شده  در درب اتوماتیک شیشه ای لولاییمی تواند کلیر, سوپر کلیر, دودی, برنز باشد. همچنین برای زیبایی بیشتر درب اتوماتیک شیشه ای لولایی می توان از انواع طرح های سندبلاست شیشه استفاده کرد.

موارد استفاده درب لولایی شیشه ای

  • درب های اتوماتیک شیشه ای لولایی استخر و سرویس های بهداشتی
  • درب های اتوماتیک شیشه ای لولایی لابی و دودبند های ساختمانی
  •  درب های اتوماتیک شیشه ای لولایی دوردوشی های هتل ها و منازل
  • درب اتوماتیک شیشه ای لولایی ورودی و خروجی ساختمان های اداری و تجاری
  • درب های اتوماتیک شیشه ای لولایی ورودی و خروجی مغازه ها و رستوران ها
  • نحوه اجرای درب لولایی شیشه بدین صورت که جهت بازشو می بایست ۹۰ درجه فضای چرخش برای باز نمودن درب ها قرار دهید و می توانید این درب ها را هم به داخل و هم به خارج باز نمایید و بسته به محل از قفل و دستگیره های سوئیچ خور یا بدون کلید استفاده نمایید این نوع درب دارای ظاهری زیبا می باشند. ظاهر کلی این درب ها به مانند درب اتوماتیک شیشه ای می باشد اما به صورت دستی باز و بست می شوند. و یک فریم دور تا دور درب کار می شود.

    این درب های لولایی اتوماتیک شیشه ای کاملا بصورت اتوماتیک باز بست می شوند و به این نوع درب لولایی شیشه ای اتوماتیک سوئینگ گفته می شود.این درب ها لولایی در بالا و پایین ندارند و درب بوسیله لولا شیشه به دیوار مهار می شود.درب را میتوان به وسیله چشمی, کارت و یا کد باز و بست و کنترل کرد. این نوع درب در مکان های خاصی مانند طلا فروش ها, صرافی, آفیس ها و یا در محل هایی که نیاز است دست با درب تماس نداشته باشد(برای کنترل انتقال عفونت)

    نوشته های مشابه