کاربرد درب اتوماتیک

درب اتوماتیک بیمارستانی

درب اتوماتیک بیمارستانی

درب اتوماتیک بیمارستانی

بیمارستان‌ها و مراکز درمانی از جمله مکان‌هایی هستند که تردد بصورت شبانه‌روزی در آنها صورت می‌گیرد، بنابراین رعایت مسائل بهداشتی حائز اهمیت است. به همین علت استفاده از درب اتوماتیک بیمارستانی امری لازم و ضروری است که باید به آن توجه شود. تولید و عرضه محصولات بیمارستانی نیاز به تخصص و تجربه دارد که شرکت اتومات در با گذشت سالیان متمادی توانسته رضایت مشتریان را در این زمینه جلب نماید درب‌ اتوماتیک بیمارستان دسترسی عمومی را در لابی مرکز درمانی فراهم کرده و به کارکنان بیمارستان اجازه می‌دهند تا در مواقع اضطراری به راحتی و با سرعت در سالن‌ها حرکت کنند.

همه ما با محیط بیمارستان آشنایی داشته و می دانیم عبور و مرور در محیط بیمارستان باید به سرعت و با رعایت بهداشت انجام شود زیرا در هر لحظه امکان ورود یک بیمار به بیمارستان و بخش اورژانس وجود دارد، بنابراین درب اتوماتیک بیمارستانی ضمن رعایت نکات بهداشتی باید سریع باز و بسته شود.درب اتوماتیک بیمارستانی از انواع درب های اتوماتیک است که خود انواع مختلفی دارد.درب اتوماتیک بیمارستانی جزو سیستم مراقبت از بیمارستان می باشد به این معنا که برای اطمینان از اینکه بیماران مراقبت مناسب را دریافت می کنند و کارکنان بیمارستان برای راه رفتن در راهروها و دسترسی به بیماران به سرعت و به آسانی، به ویژه در موارد اضطراری، باید از درب اتوماتیک بیمارستانی در ساخت بیمارستان ها استفاده شود. در محیط های بهداشتی همه چیز از جمله درب ها برای رعایت بهداشت مهم هستند.

مزایای درب اتوماتیک بیمارستانی

برای حفظ امنیت درب اتوماتیک بیمارستانی به علت قابل کنترل بودن از راه دور باعث حفظ ایمنی محیط بیمارستان شده و از ورود غیر ضروری افراد می تواند جلوگیری کند.

حفظ بهداشت  درب اتوماتیک بیمارستانی چون از فلز بیشتر ساخته شده ضد باکتری بوده و از ورود میکروب و آلودگی به محیط بیمارستان جلوگیری می کند. درب اتوماتیک بیمارستانی باعث شده تا از تماس مستقیم دست به درب ها جلوگیری شود و این به حفظ بهداشت کمک زیادی می کند.

صرفه جویی در مصرف انرژی درب اتوماتیک بیمارستانی به علت باز و بسته شدن در هنگام ورود و خروج افراد باعث جلوگیری در اتلاف انرژی شده و به کاهش مصرف انرژی کمک می کند. در بیمارستان ها به علت زیاد بودن تردد اگر درب ها اتوماتیک نباشد انرژی زیادی به هدر می رود.

نوشته های مشابه