درب اتوماتیک شیشه ای

کاربرد درب اتوماتیک شیشه ای

کاربرد درب اتوماتیک شیشه ای

کاربرد درب اتوماتیک شیشه ای

درب اتوماتیک شیشه ای انواع مختلفی دارند که هرکدام از آن‌ها ویژگی‌های خاصی دارد و آن ویژگی‌ها آن درب را برای رفع یک نیاز متناسب می‌کند. هرکدام از این درها با توجه به ویژگی‌شان در یک مکان خاص استفاده می‌شود. ازآنجایی‌که کاربرد درب‌ اتوماتیک شیشه بسیار زیاد است، ما آن‌ها را در چند دسته، ‌دسته‌بندی کرده‌ایم تا با استفاده از این دسته‌بندی‌ها، کاربردهای درب اتوماتیک را به شما معرفی کنیم به‌طورکلی درب‌ اتوماتیک شیشه ای برای افزایش رفاه انسان‌ها به وجود آمده‌اند تا رفت‌وآمدها را آسان کنند. علاوه بر ایجاد سهولت دررفت و آمدها، کنترل رفت‌وآمد و ایجاد امنیت بیشتر برای افراد، دلایل دیگری هستند که استفاده از درب‌های اتوماتیک را بر درب‌های سنتی برتری می‌بخشد.

کاربردهایی که درب‌ اتوماتیک شیشه‌ای دارند. عمومی شامل چهار دسته “امنیتی”، “صنعتی”، “ساختمانی و رفاهی” و “بانکی” می‌شود. کاربرد امنیتی درب‌های اتوماتیک را می‌توانیم در ساختمان‌هایی که امنیت در آن‌ها نقش کلیدی دارد ببینیم؛ برای مثال ساختمان‌های نظامی، پاسگاه‌ها و نیروگاه‌ها، ازجمله کاربرد استفاده از درب اتوماتیک شیشه ای امنیتی می‌باشند کاربرد  دیگر  درب اتوماتیک شیشه ای که کاربرد صنعتی است، برای فضاهای صنعتی مانند فضای کارخانه‌ها، آزمایشگاه‌ها، سوله‌ها و غیره استفاده می‌شود.

در این فضاها که محیط صنعتی است، درب‌های شیشه ای ویژگی‌های منحصربه‌فردی دارند که عموماً بارزترین ویژگی این نوع درها، مقاومت بالای آن‌هاست. دسته سوم کاربرد درب‌ اتوماتیک شیشه ای. ساختمان‌ها و فروشگاه‌ها (به‌طور کل مراکز رفاهی) است. درهای شیشه ای که در این فضاها قرار می‌گیرند، عموماً شکیل‌تر و به‌اصطلاح جمع‌وجور تر هستند. دسته آخر کاربرد درب‌های اتوماتیک شیشه ای، کاربرد حفظ امنیتی این درب‌ها است که این نوع از درها را در بانک‌ها می‌بینیم

 

 

 

نوشته های مشابه