در تلسکوپی

درب اتوماتیک تلسکوپی

درب اتوماتیک تلسکوپی

درب اتوماتیک تلسکوپی

درب اتوماتیک تلسکوپی کارکردی شبیه به سیستم درب اتوماتیک کشویی دارد. اما نحوه بازشو در عرض دهانه متفاوت است بدین شکل که در این نوع از درب اتوماتیک، جهت یک لنگه ثابتی که نصب می شود دو لنگه متحرک را اجرا می کنند این نوع از درب ها برای اجرا و نصب در بیمارستان ها ، بانک ها و مراکز بزرگ تجاری بسیار مناسب می باشد. درب اتوماتیک تلسکوپی را برای محیط هایی استفاده می کنند که دهانه ورودی ساختمان کم بوده و درب اتوماتیک کشویی یا اسلایدینگ برای آن ها مورد استفاده قرار نمی گیرد.

درب اتوماتیک تلسکوپی دارای ویژگی و مشخصات مناسبی برای نصب در محیط هایی با دهانه های کوچک و بزرگ هستند. این درب های اتوماتیک تلسکوپی دارای زیبایی ظاهری بی نظیری بوده و می تواند در کنار ایجاد امنیت، در زیباسازی ورودی ساختمان نیز موثر باشد یکی دیگر از مزیت های درب اتوماتیک تلسکوپی (Telescopic automatic doors)بی صدا بودن آنها می باشد می توان متناسب با موقعیت دهانه ورودی ساختمان و کاربردی که دارد سفارش ساخت این نوع از درب های اتوماتیک تلسکوپی را با ابعاد و اندازه درخواستی داد. شما به آسانی می توانید در اتومات دُر مشخصات ورودی ساختمان را به بخش فنی اعلام کرده و با نظر کارشناسی تیم مجرب اتومات دُر سفارش ساخت درب اتوماتیک تلسکوپی شما آماده و نصب و راه اندازی شود.

درب اتوماتیک تلسکوپی حین باز شدن، نسبت به سایر درب‌ها، از سیستم متفاوتی پیروی می‌کند درب‌های اتوماتیک تلسکوپی که به صورت کشویی یا اسلایدی باز و بسته می‌شوند، بهترین گزینه برای فضاهای محدود و به خصوص با عرض کمتری است که نیاز به ورودی عریض دارند غالبا از درب‌های تلسکوپی خودکار در ساختمان‌هایی مانند بیمارستان‌ها که به ورودی‌های عریض نیاز دارند، اما شرایط بنا به گونه‌ای است که نمی‌توان درب‌های عریض را در آن‌ها جای داد، استفاده می‌شود.

نوشته های مشابه