کاربرد درب شیشه ای

درب اتوماتیک شیشه ای بیمارستانی

درب اتوماتیک شیشه ای بیمارستانی

درب اتوماتیک شیشه ای بیمارستانی

درب اتوماتیک شیشه ای بیمارستانی در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی از جمله مکان‌هایی هستند که تردد بصورت شبانه‌روزی در آنها صورت می‌گیرد، بنابراین رعایت مسائل بهداشتی حائز اهمیت است. به همین علت استفاده از درب اتوماتیک شیشه ای بیمارستانی امری لازم و ضروری است که باید به آن توجه شود. تولید و عرضه درب اتوماتیک شیشه ای بیمارستانی نیاز به تخصص و تجربه دارد که شرکت آتی در با گذشت سالیان متمادی توانسته رضایت مشتریان را در این زمینه جلب نماید.

درب های اتوماتیک بیمارستانی

درب اتوماتیک بیمارستانی بنا بر مکان استفاده باید به گونه ای طراحی شود که علاوه بر حفظ حریم خصوصی بیمار کارکرد و عملکرد دقیق و منظم و با سرعت تعریف شده مناسب ارائه دهد. لذا نباید درب اتوماتیک شیشه ای بیمارستانی در امر جا به جایی نقل و انتقال بیماران و تجهیزات خللی ایجاد نماید. طراحی درب اتوماتیک شیشه ای بیمارستانی باید به گونه ای انجام شود که کلیه نیاز هایی مانند بی صدا بود ن ایزوله بودن و ضدباکتریال و ضد اشعه بودن در مکان های مورد نظر را دارا باشد و همچنین کاربری آسان، توانایی تنظیم سرعت باز و بسته شدن را به خوبی برآورده نماید.

درب اتوماتیک شیشه ای بیمارستانی در انواع گوناگون و با ویژگی‌های خاص تولید می‌شود، به همین علت تولیدکنندگان درب‌های اتوماتیک یک بخش ویژه را به درب اتوماتیک شیشه ای بیمارستانی اختصاص داده‌اند. شرکت قائم در در و سایر شرکت‌های طرف قرارداد با آن برای تولید درب اتوماتیک شیشه ای بیمارستانی علاوه بر رعایت ضوابط بهداشتی، به استحکام و مقاومت درب اتوماتیک شیشه ای بیمارستانی در برابر ضربات مختلف نیز توجه می‌کنند.

نوشته های مشابه