موتور در

موتور درب کرکره ای

موتور درب کرکره ای

موتور درب کرکره ای

درب های کرکره ای از پروفیل های آلومینیوم مقاوم در برابر ضربه ساخته شده ، از خانه یا شرکت شما در برابر خرابی ، خرابکاری ، آسیب های ناشی از تگرگ یا طوفان محافظت می کنند.درب های کرکره ای از یک سازه جانبی تشکیل شده اند که برخلاف درهای سقفی یا مقطعی ، نیازی به لنگر انداختن سقف یا مسیرهای روی زمین ندارند ، به این معنی که حتی در مواردی که سقف قابل دسترسی نیست یا نمی تواند کل آن را پشتیبانی کند ، می توان آنها را نصب کرد. ساختار (مانند سقف کاذب) ، برای اطمینان از عملیات باز و سریع و ایمن.

پانل عایق بندی شده در یک لوله محرک مستقیم قرار دارد که به هیچ سیستم تعادل فنر نیاز ندارد: این امر باعث می شود تا عملیات تعمیر و نگهداری معمول و تمام هزینه های مربوطه به طور قابل توجهی کاهش یابد.سیستم عایق امکان تأمین نیازهای کاهش حرارتی و اطمینان از مقاومت در برابر باد را فراهم می کند ، ضمن اینکه تبادل هوا بین بیرون و داخل حتی بدون باز و بسته شدن کرکره فراهم می شود.

ویژگی های موتور درب کرکره ای

* موتور درب های کرکره ای ساختاری کم حجم ، گشتاور بزرگ و کارکرد بدون صدا است
* موتور درب های کرکره ای کنترل مدار جداگانه امنیت را تضمین می کند.
* موتور درب های کرکره ای اگر با سنسور دود ، اتصال دهنده و غیره متصل شود ، باعث می شود کرکره های ضد آتش باشند.
* در موتور درب های کرکره اب سیستم اتوماتیک UPS موجود است. بدون زحمت قطع برق.

موتور درب های کرکره ای با اندازه کوچک تا متوسط ​​تا ۵٫۰۰۰ متر ارتفاع. موتور درب کرکره ای قابل اعتماد و محکم که به فضای جانبی احتیاج ندارد و در قسمت جلوی جعبه پوشش (سایبان) نصب شده است. این سیستم موتور درب کرکره ای بصورت یک بسته کامل ارائه می شود و طیف گسترده ای از سیستم های کنترل را در خود جای داده است.

اجزای موتور درب کرکره ای

زنجیره لغو دستی (در صورت قطع برق)
کنترل از راه دور
سوئیچ بالا و پایین
سوئیچ محدودیت درایو کرم برای کنترل پارامترهای عملکرد

موتوردرب های کرکره ای بزرگتر که از تقریباً ۵۰۰۰/۳ شروع می شود سه فاز است . این موتورهای درب کرکره ای دارای یک زنجیره محرک سنگین ، چرخ دنده ها ، براکت های نصب هستند و در کنار شافت نصب می شوند. تقریباً ۴۰۰ میلی متر فضای جانبی مورد نیاز است.این موتورهای درب کرکره ای فوق العاده قدرتمند و روان هستند و می توان از آنها در درهای بین ۵ تا ۱۰ متر استفاده کرد.

نوشته های مشابه