در تاشو

درب اتوماتیک تاشو

در تاشو

درب اتوماتیک تاشو

درب اتوماتیک تاشو از پرکاربردترین درب های اتوماتیک است که به دلیل قابلیت نصب در انواع دهانه‌‌های ورودی با استقبال بسیاری روبروست. اگر به دنبال زیبایی، انعطاف پذیری، امنیت و کارایی هستید، حتماً ویژگی‌‌های این درب اتوماتیک تاشو را بررسی نمایید درب اتوماتیک تاشو یکی از انواع دربهای اتوماتیک است که با تا شدن لت‌‌ها (لنگه‌‌ها) به روی یکدیگر باز می‌‌شود. ممکن است این درب اتوماتیک تاشو را با نامهای دیگری همچون درب آکاردئونی و درب اتوبوسی نیز بشناسید. نقطه‌‌ی قوت درب اتوماتیک تاشو، در مناسب بودن آن برای نصب در دهانه‌‌های کم عرض می‌‌باشد.

درب اتوماتیک تاشو را می‌‌توان در معماری فضاهای داخلی ساختمان به کار برد درب اتوماتیک تاشو از لت‌‌ها یا لنگه‌‌هایی ساخته شده که به صورت لولایی به یکدیگر وصل شده‌‌اند. بنابراین باید بدانیم این درب از نوع دربهای اتوماتیک کشویی نیست و در گروه دربهای لولایی جای می‌‌گیرد درب اتوماتیک تاشو را می‌‌توانید از جنس‌‌های مختلفی سفارش دهید. اما عمومی‌‌ترین نوع آن دربهای تاشو شیشه‌‌ای هستند. این نوع درب، دید مناسب دو طرفه داشته و بخشی از نور ساختمان را نیز تأمین می‌‌کند.

لت‌‌های درب اتوماتیک تاشو به وسیله‌‌ی لولا به هم وصل شده و در مسیر یک ریل در قسمت بالا یا پایین درب و یا هر دو قسمت حرکت می‌‌کنند. سیستم کارکرد آنها بسیار ساده و روان است درب تاشو معمولاً بین ۲ تا ۴ ثانیه برای باز شدن به زمان نیاز دارد. این زمان را با توجه به شدت تردد، می‌‌توانید از طریق سیستم اپراتور درب، برنامه‌‌ریزی و تنظیم نمایید همان طور که گفتیم به دلیل بالا بودن سرعت باز و بسته شدن، درب اتوماتیک تاشو انتخاب مناسبی برای محیطهای پر تردد است. ظاهر زیبای آن ترکیبی از دربهای کلاسیک و مدرن است و نمای زیبایی برای ورودی‌‌های ساختمان ایجاد می‌‌کند. این درب برای مکانها و فضاهای کوچک بسیار ایده‌‌آل است. ورودی‌‌های باریک ساختمانها، ورودی مغازه‌‌ها و فروشگاه‌‌های کوچک و بزرگ، ساختمانهای شخصی، ورودی مجتمع‌‌های مسکونی، ادارات، سازمانها، هتلها و … قابلیت بهره‌‌مندی از این نوع درب را دارند

نوشته های مشابه