درب شیشه ای سکوریت

درب شیشه ای سکوریت

درب شیشه ای سکوریت

درب شیشه ای سکوریت

درب شیشه ای سکوریت چیست ؟

درب شیشه ای سکوریت با ویژگی های ایمنی است که باعث می شود شکستن آن کمتر شود ، یا در صورت شکستن درب شیشه ای سکوریت تهدیدی کمتر ایجاد کند. در بعضی مشاغل و خانه ها به دلیل افزایش نیاز به امنیت از درب شیشه سکوریت استفاده می کنند. اگر در حال ساخت یک خانه ، دفتر جدید یا برنامه ریزی برای شروع نوسازی هستید ، استفاده از محصولات شیشه ای ایمن و ایمن را در نظر بگیرید.

مقاومت درب شیشه ای سکوریت

درب شیشه ای سکوریت چند لایه ،۱۰۰ برابر سفت و سخت تر و ۵ برابر قوی تر از درب شیشه ای معمولی است و ثابت شده است که ورود اجباری را حداقل ۴ دقیقه به تأخیر می اندازد یا ورود آن را به طور کامل رد می کند. این نوع درب شیشه ای سکوریت گلوله ها را متوقف نخواهد کرد ، اما می تواند در برابر چندین اثر بالستیک مقاومت کند و به کاهش انفجار بمب کمک کند. ساختمانهای تجاری و ادارب به استاندارد خاصی از درب های شیشه ای سکوریتی نیاز دارند.

انواع درب شیشه ای سکوریت

درب شیشه ای سکوریت حرارت دیده درب شیشه معتدل یا “سخت” است که برای افزایش مقاومت آن تحت درمان حرارتی و شیمیایی قرار گرفته باشد.

درب شیشه سکوریتی لمینت شده

درب شیشه ای چند لایه با ساندویچ کردن یک لایه پلاستیکی با دوام (معمولاً پلی وینیل بوتیرال ) بین دو لایه شیشه تقویت شده ایجاد می شود. شیشه و پلی وینیل بوتیرال در طی مراحل ساخت از نظر شیمیایی به یکدیگر پیوند می خورند و شکستن این نوع درب شیشه ای سکوریت را بسیار دشوار می کند.

نوشته های مشابه