درب اتوماتیک شیشه ای

تامین قطعات درب اتوماتیک شیشه ای

تامین قطعات درب اتوماتیک شیشه ای

تامین قطعات درب اتوماتیک شیشه ای

تامین قطعات شیشه سکوریت

شیشه سکوریت یکی از انواع شیشه های ایمنی است که به طور منظم در پروژه های ساختمانی استفاده می شود شیشه سکوریت چهار تا پنج برابر قوی تر از شیشه استاندارد و وزن هر متر مربع آن حدوداً ۲۵ کیلوگرم می باشد. شیشه سکوریت از طریق یک فرایند گرمایش شدید و سرد کردن سریع ساخته شده است و آن را از شیشه های عادی به شیشه نشکن تبدیل می ‌نماید .

تامین قطعات فریم و پروفیل

فریم یا همان پروفیل درب اتوماتیک شیشه ای یکی از قطعات مهم در کار درب اتوماتیک شیشه ای می باشد. برای آویزان کردن شیشه سکوریت روی ریل اصلی اپراتور ابتدا می بایست شیشه را فریم بندی نمود. پروفیل درب اتوماتیک شیشه ای از دو جنس آلومینیوم و استیل ساخته می شود.

لاستیک دور شیشه سکوریت

قبل از نصب شیشه روی ریل اصلی می بایست به دور شیشه سکوریت فریم ( پروفیل ) فلزی بسته شود. همانطور که می دانید بستن قطعه ای فلزی به دور شیشه سکوریت باعث زخمی شدن آن می شود پس قبل از بستن پروفیل باید دور شیشه لاستیک بسته شده سپس پروفیل آلومینیومی دور آن جاگذاری و پیچ شود. لاستیک دور شیشه اولین قطعه ای است که در مونتاژ شیشه استفاده می شود.

تامین قطعات ریل و کاور اپراتور

تامین قطعات و متعلقات اپراتور درب اتوماتیک شیشه ای شامل موارد زیادی می باشد. برای نصب این متعلقات و لوازم نیاز به یک فضای جادار و مناسب می باشد که به این فضا جهت قرارگیری متعلقات اپراتور درب اتوماتیک شیشه ای ریل و کاور گفته می شود. این ریل و کاور ها به طور معمول به دو مدل اروپایی و چینی تقسیم بندی می شود.

تامین قطعات موتور اپراتور

تامین قطعات این موتور ها در دو جهت راستگرد و چپگرد و با ولتاژ ۲۴ کار می کنند. از بهترین موتورهای موجود در بازار که برای مکان هایی با تردد نامحدود استفاده می توان موتور دانکرآلمان را نام برد که برای اغلب اپراتور ها این موتور استفاده می شود. این موتور دارای قدرت بسیار بالایی برای مکان هایی مانند بیمارستان ، بانک ، هتل ها و … است.

تامین قطعات قفل برقی مگنت اپراتور

یکی از مسائل قابل توجه به سیستم کلی اپراتور درب اتوماتیک شیشه ای این است که در زمانیکه برق به سیستم متصل بوده و درب هم در حالت بسته قرار دارد نمی توانید درب را با دست باز نمایید. در صورت قطع برق درب براحتی با دست باز خواهد شد که این مسئله باعث می شود که کاربر درخواست قفل شدن در هنگام قطع برق را دارد. برای رسیدن به این مهم نیاز به قفل برقی می باشد.

تامین قطعات هنگر و غلطک اپراتور

هنگر و غلطک جز قطعاتی است که داخل ریل اصلی در قسمت داخلی قرار می گیرد.

همانطور که گفته شد پس از رویت شخصی در جلوی درب موتور اپراتور حرکت کرده و تسمه هم در نتیجه حرکت خواهد کرد. لنگه های متحرک به همین تسمه ها متصل بوده تا با حرکت تسمه لنگه ها هم حرکت کند. قطعه ای که از تسمه به لنگه ها متصل است هنگر نامیده می شود. هنگر ها دارای دو تا سه غلطک می باشند . هنگر ها توسط خار هنگر به لت ها متصل می شود.