سیماران SIMARAN

اپراتور درب اتوماتیک شیشه ای سیماران

اپراتور درب اتوماتیک شیشه ای سیماران

شرکت سیماران یک قطب پر قدرت در سیستمهای حفاظتی است که تمامی قسمتهای آن سری در سرها دارد. این شرکت با بکارگیری مهندسین مجرب و تولید محصولات با کیفیت همواره نظر مشتریانش را جلب کرده و محصولاتی قابل رقابت با انواع مشابه خارجی به بازار عرضه نموده است. از جمله تولیدات شرکت سیماران می توان به درب اتوماتیک شیشه ای، اپراتور درب شیشه ای و متعلقات آن اشاره نمود. اپراتور درب شیشه ای سیماران تمامی عملکردهای درب را کنترل می کند و امکان کنترل تردد به وسیله ی دستگاه کارت خوان و دستگاه اثر انگشت فراهم می نماید.

operator-diagram-simaran-auto-door

اپراتور درب شیشه ای سیماران که در قسمت بالایی درب نصب می شود،  قطعاتی مانند موتور، کنترل باکس، باتری، قرقره، تسمه، هنگر و… را در خود جای داده است. یکی از اقلام ضروری که درون اپراتور قرار دارد، قفل برقی می باشد. با استفاده از قفل برقی می توان در زمان هایی که در ساختمان حضور ندارید، برای ایجاد امنیت ساختمان از ورود افراد به درون ساختمان جلوگیری نمود. دیگر قطعاتی که درون اپراتور درب شیشه ای سیماران وجود دارند را می توانید در تصویر زیر مشاهده نمایید.

در صورتی که امنیت و کنترل رفت و آمد در شرکت و یا سازمان شما از اهمیت زیادی برخوردار است، می توانید یک عدد کارت خوان و یا دستگاه تشخیص اثر انگشت نیز بر روی اپراتور درب شیشه ای سیماران نصب نمایید. با این کار درب شیشه ای اتوماتیک تنها با دریافت اثر انگشت و یا شناسایی کارت، باز و بسته می شود.

درب شیشه ای سیماران در دو نوع درب  شیشه ای یک طرفه و درب شیشه ای دو طرفه موجود می باشد. در نوع یک طرفه، دارای یک لنگه ی ثابت و یک لنگه ی متحرک و در نوع دو طرفه دارای دو لنگه ی ثابت و دو لنگه ی متحرک می باشد که در هر دو مورد، با باز شدن درب، لنگه های متحرک بر روی لنگه های ثابت قرار می گیرند.

 

اپراتور درب شیشه ای سیماران در انواع مختلف و قیمت های متفاوتی وجود دارد که اپراتور های با قیمت مناسب تر معمولا از نوع دو لنگه می باشند و برای شرکت ها و فروشگاه ها استفاده می شوند. در صورتی که بخواهیم برای ورودی یک ساختمان از درب شیشه ای اتوماتیک استفاده نماییم، باید در نظر داشته باشیم که فضای کافی برای نصب درب در آن مکان وجود داشته باشد. به طوری که نیمی از فضای مورد نظر، صرف لنگه های ثابت می گردد.

مشخصات عمومی

نوع محصول :درب اتوماتیک شیشه ای
برند :سیماران Simaran
کشور سازنده :ایران
مقدار گارانتی :۲/۵ ساله

نوشته های مشابه