درب اتوماتیک

درب اتوماتیک پارکینگ

درب اتوماتیک پارکینگ

درب اتوماتیک پارکینگ

درب اتوماتیک پارکینگ (Automatic parking door) امروزه برای درب اکثر پارکینگ‌های منازل و محیط‌های تجاری از درب اتوماتیک پارکینگ استفاده می‌شود حتی برخی از افراد درب‌های قدیمی را به‌وسیله چند قطعه ساده مانند جک و ریموت به درب اتوماتیک تبدیل می‌کنند.

از مزایای درب اتوماتیک سهولت در تردد می‌باشد یعنی برای باز و بسته کردن درب نیازی به پیاده شدن از ماشین نمی‌باشد بلکه به‌سادگی و توسط ریموت می‌توانید درب را باز و بسته نمایید.

همچنین این نوع درب‌ها دارای امنیت بالایی هستند و اگر مانعی در برابر آن وجود داشته باشد درب از ادامه حرکت بازمی‌ایستد و به عقب بازمی‌گردد؛ بنابراین احتمال برخورد درب با خودرو و افراد وجود نخواهد داشت. در این مطلب قصد داریم شمارا با انواع درب اتوماتیک پارکینگ و نمایندگی‌های خرید و نصب آن‌ها در شهرهای مختلف آشنا نماییم.

انواع درب اتوماتیک پارکینگ

درب‌های اتوماتیک پارکینگ دارای انواع و مدل‌های مختلفی می‌باشند که شما می‌توانید با توجه به میزان بودجه و اندازه درب پارکینگ خود یکی از آن‌ها را انتخاب نمایید. برخی از انواع درب اتوماتیک برای پارکینگ عبارت‌اند از:

درب اتوماتیک لولایی: این مدل درب‌ها شامل دو نوع تک لنگه و دو لنگه می‌باشد. درب یک لنگه همان‌طور که از نامش پیداست تنها از یک لنگه در تشکیل‌شده است و مناسب مکان‌های کوچک می‌باشد زمانی که این در باز می‌شود زاویه‌ای ۹۰ درجه تشکیل می‌شود و ماشین به‌راحتی از آن عبور می‌نماید اما درب‌های لولایی دو لنگه، دوتایی هستند که به‌طور همزمان باز می‌شوند و خودرو از میان آن‌ها عبور می‌کند این نوع درب‌ها معمولاً به‌وسیله چشمی و جک باز و بسته می‌شوند، از درب‌های لولایی می‌توان برای حیاط‌های ویلایی نیز استفاده کرد.

درب اتوماتیک کشویی: یکی دیگر از انواع درب اتوماتیک پارکینگ درب کشویی یا ریلی می‌باشد این نوع درب دارای نصب سریع و راحتی است و فضای کمی را اشغال می‌کند و دارای قفل امنیتی و سیستم خلاص کن هستند و درنتیجه از امنیت بالایی برخوردارند.

درب زیر سقفی: نوع دیگر درب اتوماتیک درب‌های زیر سقفی می‌باشد که به‌صورت دربی یک‌تکه و بزرگ ساخته‌شده‌اند و در هنگام باز و بسته شدن درب در زیر سقف پارکینگ جمع می‌شود این نوع درب نیز از امنیت خوبی برخوردار است.

قیمت درب اتوماتیک پارکینگ

همان‌طور که گفته شد درب‌های اتوماتیک پارکینگ شامل انواع مختلفی می‌باشند و به همین دلیل از قیمت ثابتی برخوردار نیستند و میزان قیمت آن‌ها به عوامل مختلفی بستگی دارد. برخی از این عوامل به شرح زیر می‌باشد:

  • اندازه درب: درب‌هایی که دارای طول و عرض بزرگ‌تری هستند از قیمت بیشتری نسبت به درب‌های کوچک‌تر برخوردارند
  • مدل درب: یکی دیگر از عوامل تأثیرگذار در میزان قیمت درب اتوماتیک مدل آن می‌باشد مثلاً درب‌های یک لنگه دارای قیمت کمتری نسبت به درب‌های دو لنگه و کشویی هستند
  • قابلیت‌ها و اجزاء درب: برخی از درب‌ها دارای قابلیت‌هایی همچون سیستم خلاص کن دستی، چشمی، ریموت و … هستند، هراندازه میزان اجزاء و قابلیت‌های درب بیشتر باشد قیمت آن نیز افزایش می‌یابد
  • میزان گارانتی و خدمات پس از فروش: گارانتی و خدمات پس از فروش تمامی درب‌های اتوماتیک به یک اندازه نیست درب‌هایی که دارای گارانتی بیشتر و خدمات پس از فروش هستند قیمت آن‌ها معمولاً کمی بیشتر می‌باشد
  • میزان دستمزد نصاب: میزان دستمزد نصب نیز در قیمت تمام‌شده درب تأثیرگذار است، نصب و راه‌اندازی درب‌های اتوماتیک پارکینگ کاری تخصصی است و این کار باید توسط نصاب ماهر یا نمایندگی‌های باتجربه انجام گیرد، میزان دستمزد نمایندگی‌های نصب باتجربه و ماهر معمولاً کمی بیشتر از سایر نصاب‌ها می‌باشد اما این هزینه بیشتر، طول عمر درب را تضمین می‌کند و پس از مدتی به تعمیر و هزینه دوباره نیاز نخواهد شد.

به‌طورکلی در بازار درب‌های اتوماتیک نوسانات زیادی وجود دارد و قیمت درب‌ها روزانه در حال تغییر است به همین دلیل اگر قصد خرید درب اتوماتیک پارکینگ را دارید ما به شما پیشنهاد می‌کنیم با واحد فروش شرکت دیده‌بان گستر قائم تماس حاصل نمایید و از میزان قیمت و مشخصات درب‌ها اطلاع یابید.

نصب درب اتوماتیک پارکینگ

نصب درب اتوماتیک پارکینگ کاری تخصصی است و اگر به‌درستی نصب نشود ممکن است سیم‌کشی آن دچار مشکل شود و کارکرد درب با اختلال مواجه شود؛ بنابراین کار نصب درب‌های اتوماتیک را حتماً به نمایندگی‌های معتبر بسپارید. نصب درب‌های اتوماتیک با توجه به مدل آن‌ها تا حدودی متفاوت است اما به‌طورکلی در تمامی درب‌های اتوماتیک باید مراحل زیر طی شود:

  • نصب برد الکترونیکی و تجهیزات مکانیکی
  • سیم‌کشی درب و برد
  • ریگلاژ میکرو سوییچ‌هایی که در مسیر درب قرار دارند
  • کد دهی ریموت و تست کردن باز و بسته شدن درب
  • تنظیم میکروپروسسور و راه‌اندازی درب.

خرید درب اتوماتیک پارکینگ

برای خرید این درب‌های اتوماتیک روش‌های مختلفی مانند مراجعه به فروشگاه‌های اینترنتی و یا خرید حضوری وجود دارد اما بهتر است درب اتوماتیک پارکینگ را از فروشگاه‌های معتبر خریداری نمایید تا بتوانید از گارانتی محصولات استفاده نمایید. اگر قصد خرید درب اتوماتیک پارکینگ را دارید ما به شما پیشنهاد می‌کنیم که خرید خود را از شرکت دیده‌بان گستر قائم انجام دهید برای این کار می‌توانید به آدرس اینترنتی این شرکت مراجعه کرده و در ارتباط باقیمت محصول و میزان گارانتی و مشخصات آن با واحد فروش و یا واحد فنی آن مشورت نمایید.

این شرکت عرضه‌کننده تمامی مدل‌های درب اتوماتیک با گارانتی می‌باشد که در ساخت درب‌های خود از مواد باکیفیت استفاده کرده است؛ همچنین در صورت خرید از این شرکت می‌توانید از نمایندگی‌های نصب آن نیز استفاده نمایید و خریدی مطمئن و آسان را تجربه کنید.

نمایندگی‌های فروش درب اتوماتیک پارکینگ در شهرهای مختلف

برای خرید و نصب درب اتوماتیک پارکینگ بهتر است به نمایندگی‌های فروش و نصب آن‌ها مراجعه نمایید، برخی از نمایندگی‌های فروش و نصب درب اتوماتیک پارکینگ در شهرهای بزرگ عبارت‌اند از:

  • نمایندگی ایران اتوماتیک در تهران: آدرس: تهران، اتوبان آزادگان، جنب پل صنیع خانی، مجتمع آهن مکان، فاز سوم مرکزی، پلاک ۶۸۱٫ تلفن ویژه: ۵۵۴۱۸۲۱ ۰۲۱ تلفن فروش: ۰۹۱۲۱۳۸۳۲۵۰
  • نمایندگی فروش در کرج و غرب تهران: آدرس: کرج، سه‌راه گوهردشت. تلفن:۳۲۲۱۸۹۱۰ ۰۲۶
  • نمایندگی فروش در اصفهان: آدرس: خیابان امام خمینی (ره)، شهرک صنعتی امیرکبیر، فاز ۲، پلاک ۱۳۰
  • نمایندگی فروش در تبریز: آدرس: دروازه تهران، جنب هتل مرمر، نمایندگی تبریز گیت. تلفن ۳۳۲۹۴۸۴۱ ۰۴۱ و ۰۹۱۴۱۱۲۲۳۳۴

 

نوشته های مشابه