درب شیشه ای اتوماتیک

درب شیشه ای اتوماتیک

درب شیشه ای اتوماتیک

درب شیشه ای اتوماتیک عمدتاً نفر رو بوده و عملکرد اتوماتیک درب شیشه ای اتوماتیک دربسیاری از اماکن باعث تکریم ارباب رجوع گردیده و حس خوشایندی در آنها به وجود می آورد.

در این نوع درب شیشه ای اتوماتیک به علت استفاده از شیشه و فریم های آلومینیومی ویا استیل زیبا به طراحان و دکوراتورها این امکان را میدهد تا بتوانند از درب شیشه ای اتوماتیک در ساختمان های مسکونی و اداری ،فروشگاه ها،اماکن عمومی،بیمارستان ها، هتل ها و غیره استفاده نمایند. استفاده از درب شیشه ای اتوماتیک به طور چشم گیری (تا ۷۰%) از حدر رفتن انرژی سرمایشی و گرمایشی از ورودی ها جلو گیری می کند و به علت استفاده از درزگیرهای مویی و یا لاستیکی بین فریم های درب شیشه ای اتوماتیک مانع نفوذ گردو خاک، حشرات و صدا به داخل اماکن می گردد.

همچنین عدم وجود دستگیره در درب شیشه ای اتوماتیک و غیر تماسی بودن آنها تاثیر چشمگیری در جلوگیری از انتشار ویروسها ، میکروبها و بیماریهای واگیردار دارند.مصرف پایین انرژی،اصطحلاک پایین،سازگار با هر نوع دکراسیون،با حداقل ایجاد صدا، کنترل تردد و عبورو مرور افراد نیز از دیگر مزایای استفاده از درب شیشه ای اتوماتیک می باشند. اپراتور و مکانیسم درب شیشه ای اتوماتیک در هفت مدل درب شیشه ای اتوماتیک کشویی Sliding Automatic Doors ، درب شیشه ای اتوماتیک تلسکوپی ،Telescopic Automatic Doors،درب شیشه ای اتوماتیک منحنی یا قوسی Curved Automatic Doors،درب شیشه ای اتوماتیک لولایی Swing Automatic Doors،درب شیشه ای اتوماتیک تاشو یا اتوبوسی Folding Automatic Doors که عمدتاً به صورت دو طرفه و یا یک طرفه و درب شیشه ای اتوماتیک زاویه دار Angular Automatic Doors و درب شیشه ای اتوماتیک دوار Revolving Automatic Doors طراحی گردیده اند.

نوشته های مشابه