درب اتوماتیک کشویی, درب کشویی

درب اتوماتیک کشویی

درب اتوماتیک کشویی

درب اتوماتیک کشویی

درب اتوماتیک کشویی (Automatic sliding door):امروزه در بیشتر مکان‌های عمومی و پارکینگ منازل به‌جای استفاده از درب‌های قدیمی از درب اتوماتیک استفاده می‌شود تا از اتلاف انرژی جلوگیری شود و امنیت این مکان‌ها تأمین گردد. یکی از انواع درب‌های اتوماتیک، درب اتوماتیک کشویی است که از آن می‌توان برای فروشگاه‌ها، هتل‌ها، پارکینگ‌ها و… استفاده کرد این درب‌ها دارای مزایای زیادی می‌باشند و حمل‌ونقل و تردد را آسان می‌کنند کارکرد این درب به‌صورت خطی می‌باشد و معمولاً به‌وسیله سنسور باز و بسته می‌شود. در این مطلب قصد داریم شمارا با انواع درب اتوماتیک کشویی و نمایندگی‌های فروش و نصب آن‌ها در شهرهای مختلف آشنا نماییم.

انواع درب اتوماتیک کشویی

درب اتوماتیک کشویی در جنس‌ها و مدل‌های مختلفی ساخته می‌شود که هرکدام برای مکانی متفاوت مانند پارکینگ یا بیمارستان مورداستفاده قرار می‌گیرد، این درب‌ها دارای انواع مختلفی می‌باشند که برخی از آن‌ها عبارت‌اند از:

  • درب کشویی پارکینگ: عملکرد درب‌های کشویی پارکینگ به‌صورت خطی و بر روی ریل می‌باشد این نوع درب از یک درب بزرگ تشکیل‌شده است که به سمت راست یا چپ باز می‌شود و معمولاً جنس آن از آلومینیوم می‌باشد.
  • درب کشویی شیشه‌ای: نوعی دیگر از درب‌های کشویی مدل‌های شیشه‌ای هستند که معمولاً برای فروشگاه‌ها و بیمارستان‌ها مورداستفاده قرار می‌گیرند این درب‌ها خود دارای مدل‌های مختلفی هستند برخی از آن‌ها تک جداره و برخی دوجداره می‌باشند و گاهی تنها از شیشه ساخته می‌شوند اما در برخی مدل‌های دیگر از فریم استیل یا آلومینیوم طلایی و نقره‌ای استفاده می‌شود، رنگ شیشه درب نیز متفاوت است و شما می‌توانید شیشه سفید یا دودی را انتخاب نمایید.
  • درب‌های یک‌طرفه و دوطرفه: یکی دیگر از انواع درب اتوماتیک کشویی مدل‌های یک‌طرفه و دوطرفه می‌باشند. درب‌های یک‌طرفه دارای ۲ لنگه هستند که یکی از آن‌ها ثابت و دیگری متحرک می‌باشد اما درب‌های دوطرفه دارای ۴ لنگه هستند که دوتای آن‌ها ثابت و دوتای دیگر باز و بسته می‌شوند جنس این درب‌ها نیز از شیشه است و مدل یک‌طرفه آن برای مکان‌های کوچک و کم تردد و مدل دوطرفه آن برای محیط‌های پررفت‌وآمد مورداستفاده قرار می‌گیرد.
  • درب‌های پنهان: نوعی دیگر از درب‌های کشویی درب‌های مخفی شونده یا پنهان هستند این نوع درب‌ها هنگام باز شدن در درون چارچوب درب پنهان می‌شوند و جزء درب‌های مدرن و جدیدی است که از آن می‌توان در منازل نیز استفاده کرد.

مراحل نصب درب اتوماتیک کشویی

نصب درب اتوماتیک کشویی کاری تخصصی است و اگر به‌درستی نصب نشود ممکن است سیم‌کشی آن دچار مشکل شود و کارکرد درب با اختلال مواجه شود؛ بنابراین کار نصب درب‌های کشویی را حتماً به نمایندگی‌های معتبر و نیروی خبره بسپارید. نصب درب‌های کشویی با توجه به مدل آن‌ها تا حدودی متفاوت است اما به‌طورکلی در تمامی درب‌های کشویی باید مراحل زیر طی شود:

  • نصب صفحه پایه و ریل‌های درب
  • نصب براکت لیمیت سوییچ و تنظیم پیچ‌های آن
  • سیم بندی چشمی گیرنده و فرستنده
  • سیم‌کشی درب و بستن کلید سکتور به مرکز
  • نصب لامپ چشمک‌زن به کانکتور.
  • قیمت درب اتوماتیک کشوییقیمت درب اتوماتیک کشویی از سایر درب‌ها مناسب‌تر است اما تمامی مدل‌های آن از یک رنج قیمت برخوردار نیستند و میزان قیمت آن‌ها به عوامل مختلفی بستگی دارد. برخی از این عوامل عبارت‌اند از:
    • اندازه درب: درب‌هایی که دارای طول و عرض بزرگ‌تری هستند از قیمت بیشتری نسبت به درب‌های کوچک‌تر برخوردارند
    • اپراتور به‌کاررفته در درب: اپراتورهای مختلفی با برندهای اروپایی و چینی برای این درب‌ها مورداستفاده قرار می‌گیرد که قیمت مدل‌های اروپایی آن بیشتر از چینی می‌باشد
    • مدل درب: یکی دیگر از عوامل تأثیرگذار در میزان قیمت درب کشویی مدل آن می‌باشد مثلاً درب‌های یک‌طرفه دارای قیمت کمتری نسبت به درب‌های دوطرفه هستند
    • نوع شیشه و فریم درب: درب‌هایی که دارای شیشه دوجداره هستند از قیمت بیشتری نسبت به تک جداره‌ها برخوردارند و شیشه‌های سفید معمولاً ارزان‌تر از شیشه‌های دودی و برنزی می‌باشد همچنین میزان قیمت درب‌های بافریم بیشتر از درب‌های بدون فریم می‌باشد
    • قابلیت‌ها و اجزاء درب: برخی از درب‌ها دارای قابلیت‌هایی همچون سیستم خلاص کن دستی، سیستم ضد حریق، چشمی، ریموت و … هستند، هراندازه میزان اجزاء و قابلیت‌های درب بیشتر باشد قیمت آن نیز افزایش می‌یابد
    • میزان گارانتی و خدمات پس از فروش: گارانتی و خدمات پس از فروش تمامی درب‌های کشویی به یک اندازه نیست درب‌هایی که دارای گارانتی بیشتر و خدمات پس از فروش هستند قیمت آن‌ها بیشتر می‌باشد

    به‌طورکلی در بازار درب‌های کشویی نوسانات زیادی وجود دارد و قیمت درب‌ها روزانه در حال تغییر است به همین دلیل اگر قصد خرید درب اتوماتیک کشویی را دارید ما به شما پیشنهاد می‌کنیم با واحد فروش شرکت دیده‌بان گستر قائم تماس حاصل نمایید و از میزان قیمت و مشخصات درب‌ها اطلاع یابید.

    خرید درب اتوماتیک کشویی

    خرید درب‌های کشویی بسیار به‌صرفه می‌باشد چراکه این درب‌ها از قیمت مناسبی برخوردارند و دارای مزایای زیادی هستند، با خرید این دربها در هزینه‌ها دیگر شما صرفه‌جویی خواهد شد مثلاً این درب‌ها از اتلاف انرژی جلوگیری می‌نمایند و اجازه نمی‌دهند سرمایش و گرمایش محیط تلف شود همچنین این درب‌ها از امنیت بالایی برخوردارند و حمل‌ونقل را به‌ویژه در پارکینگ‌ها آسان می‌کنند. برای خرید درب‌های کشویی می‌توانید به فروشگاه‌های مختلف و یا سایت‌های اینترنتی مراجعه نمایید

    اما اگر قصد خرید درب اتوماتیک کشویی را دارید ما به شما پیشنهاد می‌کنیم که خرید خود را از شرکت دیده‌بان گستر قائم انجام دهید برای این کار می‌توانید به آدرس اینترنتی این شرکت مراجعه کرده و در ارتباط باقیمت محصول و میزان گارانتی و مشخصات آن با واحد فروش آن مشورت نمایید. این شرکت عرضه‌کننده تمامی مدل‌های درب اتوماتیک ازجمله درب‌های کشویی می‌باشد و تمامی درب‌ها دارای گارانتی می‌باشند؛ همچنین در صورت خرید از این شرکت می‌توانید از نمایندگی‌های نصب آن نیز استفاده نمایید و خریدی مطمئن و آسان را تجربه نمایید.

    نمایندگی‌های فروش درب اتوماتیک کشویی در شهرهای مختلف

    برای خرید و نصب درب اتوماتیک کشویی بهتر است به نمایندگی‌های فروش و نصب آن‌ها مراجعه نمایید تا محصولی با گارانتی به شما عرضه گردد و از خدمات پس از فروش آن‌ها استفاده نمایید، برخی از نمایندگی‌های فروش و نصب درب اتوماتیک کشویی در شهرهای مختلف عبارت‌اند از:

    • نمایندگی ایران اتوماتیک در تهران: آدرس: تهران، اتوبان آزادگان، جنب پل صنیع خانی، مجتمع آهن مکان، فاز سوم مرکزی، پلاک ۶۸۱٫ تلفن ویژه: ۵۵۴۱۸۲۱ ۰۲۱ تلفن فروش: ۰۹۱۲۱۳۸۳۲۵۰
    • مقاله درب اتوماتیک کشویی
    • درب اتوماتیک کشویی درب اتوماتیک کشویی درب اتوماتیک کشویی

نوشته های مشابه