درب اتوماتیک شیشه ای

اپراتور درب اتوماتیک شیشه ای

اپراتور درب اتوماتیک شیشه ای

اپراتور درب اتوماتیک شیشه ای

اپراتور درب اتوماتیک شیشه ای جزو مهمترین بخش های درب اتوماتیک شیشه ای میباشد که بیشتر تنظیمات درب اتوماتیک بر روی قطعات اپراتور درب شیشه ای فعال است. گاها عملکرد دستگاه دچار اختلال میشود که در این صورت باید طریقه نصب درب اتوماتیک را بررسی کرد و اگر اپراتور صحیح نصب شده بود ، باید به سراغ تنظیمات اپراتور درب اتوماتیک رفت تا عیب یابی درب اتوماتیک دقیق انجام شود و درب به صورت صحیح تنظیم شود .

اپراتور های درب اتوماتیک شیشه ای ممکن است دچار اختلالاتی شوند و عملکرد دستگاه را دچار اختلال نمایند .

در این صورت اگر قطعه های اپراتور درب اتوماتیک شیشه ای سالم باشند و احتیاج به تعویض یا تعمیر نداشته باشند ممکن است با یک تنظیم ساده درب اتوماتیک شیشه ای دستگاه به حالت عادی بازکردد.

امروزه با توجه به مدرن شدن ساختمان ها،مراکز تجاری و اداری برای رفت آمد راحت تر و همچنین جلوگیری از هدر رفتن انرژی از اپراتور درب اتوماتیک شیشه ای استفاده میکنند، به همین دلیل بازار نیاز فراوانی به متخصص هایی که در زمینه نصب اپراتور درب اتوماتیک شیشه ای فعالیت میکنند را خواستار است. ما در مجموعه بصورت کاملا تخصصی تمام مراحل نصب اپراتور درب اتوماتیک شیشه ای، راه اندازی و عیب یابی یک اپراتور شیشه ای را بطور کامل انجام می دهیم.

اپراتور درب برقی شیشه ای لابل Label

شرکت های مختلفی در زمینه تولید اپراتور درب اتوماتیک شیشه ای و محصولات مختلف درب اتوماتیک فعالیت می نمایند. یکی از مطرح ترین شرکت های فعال در زمینه تولید محصول اپراتور درب اتوماتیک شیشه ای ، کمپانی لابل Label می باشد. شرکت لابل Label در جهت تولید اپراتور درب شیشه ای اتوماتیک در مدل های مختلف فعالیت می نماید . این شرکت که در ایتالیا فعالیت می نماید یکی از باسابقه ترین شرکت های فعال در حوزه درب های اتوماتیک شیشه ای می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *