فریم آلومینیوم

ویژگی فریم درب آلومینیوم

ویژگی فریم درب آلومینیوم

ویژگی فریم درب آلومینیوم

در صنعت امروزی، فلزات بسیاری وجود دارند و هر یک از آن‌ها دارای خواص مکانیکی و ترکیبات شیمیایی ویژه‌ای هستند. فولاد و آلومینیوم به عنوان یکی از محبوب‌ترین انواع فلزات در صنایع مدرن شناخته می‌شود. در این مقاله می‌خواهیم به بررسی کاربردها و ویژگی‌های فراوان فلز آلومینیوم بپردازیم. در بازار کنونی، از این فلز اغلب به صورت پروفیل آلومینیوم استفاده می‌شود. جالب است بدانید، که محصولات متنوعی بر پایه این ساختار تولید می‌شود و اغلب در ساخت و ساز سازه‌های ساختمانی و صنعتی کاربرد دارد. در دهه‌های اخیر آلومینیوم به عنوان فلزی محبوب شناخته شده است و جایگاه خاص و ویژه‌ای در بازار دارد.

فریم آلومینیومی درب اتوماتیک

از فریم و پروفیل آلومینیوم به عنوان چارچوب درب اتوماتیک ، درب دستی ، شیشه های ثابت ، پروفیل پایه هندریل های شیشه ای و … استفاده می شود.استفاده از فریم یا پروفیل آلومینیومی به دلیل تنوع در رنگ ها مانند سفید و مشکی ، خاکستری، قرمز سیر یا آبی و سبز و قهوه ای و … با طیف رنگی روشن تا تیره بسیار بیشتر شده است.

مزایای درب و پنجره های آلومینیومی

اول از همه باید گفت، آلومینیوم فلزی با خواص مکانیکی عالی است که این قابلیتش باعث شده تا بصورت چشمگیری در بخش های مختلف صنایع گوناگون مورد استفاده قرار گیرد.
آلومینیوم بسیار سبک تر از سایر فلزات است، اما دارای قدرت مقاومت مکانیکی بسیار بالایی است. به همین دلیل است که در صنایعی مانند هوانوردی بسیار کاربرد دارد. علاوه بر این اگر بخواهیم ویژگی ملموس تری از آلومینیوم را بیان کنیم که در انتخاب متریال برای درب و پنجره و همچنین نمای ساختمانی بسیار مهم است، باید به مقاومت آلومینیوم در برابر انواع مختلف خوردگی اشاره نمود.
شایان ذکر است که هزینه نگهداری از اجزای آلومینیومی در سیستم های آلومینیومی مختلف نظیر درب و پنجره های آلومینیومی بسیار اندک و تقریباً نزدیک به صفر است.

 

 

نوشته های مشابه